۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

واکنش عجیب مدیرعامل پرسپولیس به جدایی فوق ستاره یحیی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ پرسپولیس بعد از تعطیلات لیگ با از دست دادن ناگهانی دو مهاجم خارجی خود برای دربی و هفته‌های اخیر مواجه شد. رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌ها که در برنامه فوتبال برتر شرکت کرده در این مو...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ پرسپولیس بعد از تعطیلات لیگ با از دست دادن ناگهانی دو مهاجم خارجی خود برای دربی و هفته‌های اخیر مواجه شد. رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌ها که در برنامه فوتبال برتر شرکت کرده در این مورد توضیح داد.

درویش گفت: ما تیم‌مان یواش یواش داشت راه می‌افتاد و فورواردهای‌مان با تیم هماهنگ شده بودند اما یک دفعه پنجاه روز تعطیلی داشتیم. یک هفته قبل از شروع لیگ دیاباته آسیب دید درحالی که آمادگی خوبی داشت. در آن بازی دوستانه با سپاهان خیلی‌ها گفتند این حد آمادگی خیلی جالب است و چشم خورد!

او در خصوص لوکادیا و نامه‌اش بیان کرد: بازیکن دیگرمان که خیلی به ما کمک کرده بود و از نظر اخلاقی هم در خدمت تیم بود ناخودآگاه درخواست رفتن ۴۸ساعته به دلیل مشکلاتش را داشت ولی دیگر برنگشت. آن مسائل نه ورزشی بود و نه مالی چون ما قبل از سررسید اقساط پولش را داده بودیم. متن نامه‌ای که ایشان و ایجنتش نوشته موجود است که نوشته شده به دلیل مسائل خانوادگی ایشان مجبور است برود. ما دوست داشتیم او بعد از دربی برود ولی گفتند کسی که مشکل خانوادگی دارد نمی‌تواند فوتبال بازی کند. ایشان رفت و دیگر برنگشتند و ما از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم و انشاالله حق هواداران و مردم را بتوانیم بگیریم.

او در این مورد افزود: بند اضطرار تفسیر دارد و الان نزدیک به پنجاه بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران مشغول به کار هستند. خیلی‌ها با خانواده اینجا زندگی می‌کنند. ما از حقوق هواداران دفاع می‌کنیم و انشاالله مجامع بین الملل به دور از خط و ربط‌های سیاسی آرایی را که قانون اجازه می‌دهد و حق هواداران ماست، بدهند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار