۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳

واکنش شدید فکری به حذف استقلال از آسیا/ فکری: کادری که ۳ جام از دست داده، چه فرصتی می‌خواهد؟

سرمربی سابق استقلال تهران پس از باخت این تیم در مقابل الهلال عربستان گفت: استقلال به اشتباهات خودش باخت، بازیکنان را از ستاره‌های گران قیمت الهلال ترسانده بودند و تیم با ذهنیتی از پیش باخته به زمین وارد شد.

واکنش شدید فکری به حذف استقلال از آسیا/ فکری: کادری که ۳ جام از دست داده، چه فرصتی می‌خواهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی سابق آبی‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه انتقاداتی را نسبت به کادر فنی تیم استقلال و عملکرد شب گذشته این تیم بیان کرد که در ادامه بخشی‌هایی از آن را مرور خواهیم کرد.

محمود فکری با انتقاد از کادر فنی استقلال پس از باخت شب گذشته به الهلال عربستان گفت: از شب گذشته مصاحبه‌های پیشکسوتان را می‌بینم و همه به به و چه چه می‌کنند! همه تعریف می‌کنند و می‌گویند فرصت بدهید. چه فرصتی؟ کادری که ۳ جام را از دست داده، چه فرصتی باید به او داده شود؟

سرمربی سابق استقلال با بیان این نکته که در استقلال نباید باخت‌ها بر گردن دیگران انداخت گفت: استقلال تیمی نیست که یکی یکی جام‌ها را از دست بدهد و بعد بگویند مدیریت ایراد داشته، وزیر ایراد داشته است. بگویند فکری بعد از بازی یک استوری می‌گذارد و مصاحبه می‌کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: من فکر می‌کنم استقلال به اشتباهات خودش باخت، متاسفانه می‌بینم همه تعریف می‌کنند. البته اگر انتقادی کنند ارتش فحاش به آن‌ها فحاشی می‌کند. آن‌ها اجازه نمی‌دهند کسی انتقاد کند و حرفی بزند. در این کادر نه تعصب می‌بینیم، نه عشق و نه دانش فنی. فقط ارتش فحاش می‌بینم. یک ارتشی را آماده کردند تا به دیگران فحاشی کنند.

فکری با انتقاد از ذهنیت تیم و از پیش بازنده تصور کردن خود در مقابل رقیب مدعی شد: اگر پرسپولیس به الهلال می‌خورد، شک نکنید برایش مشکل ساز می‌شد. من احساس می‌کنم آنالیزی نسبت به آن تیم صورت نگرفته بود. اینکه چه ضعف‌هایی داشت. فقط بازیکنان را ترساندند و گفتند الهلال بازیکنان گرانقیمت دارد. در حالی که قیمت بازیکن که به داخل زمین نمی‌رود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار