۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

واکنش سروری به بازدید هوایی اعضای شورای شهر از تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید هوایی از تهران که روز گذشته انجام شد اظهار کرد: به نظر من این کار هزینه‌ای نیست زیرا ما ن...

واکنش سروری به بازدید هوایی اعضای شورای شهر از تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید هوایی از تهران که روز گذشته انجام شد اظهار کرد: به نظر من این کار هزینه‌ای نیست زیرا ما نظارت کردیم و موضوعی طبیعی است، برای حریم شهر تهران باید اقدامات نظارتی و جدی انجام شود و نمایندگان به آن باید توجه داشته باشند.

وی درباره خارج کردن حناچی از پارکینگ درکه توسط یکی از اعضای شورا، گفت: من اطلاعی ندارم، اما باید با کسانی که مسئولیتی بر عهده داشتند، برخورد درستی صورت گیرد.

سروری اظهار کرد: امروز روز بانکداری بدون ربا و مصوب مجلس شورای اسلامی است و انتظار می‌رود بانک‌ها حامی تولید و اقتصاد ملی باشند.

وی ادامه داد: ما از بانکداری اسلامی بیشتر یک ظاهر زیبا دیده ایم، اما باطنی که با این ظاهر همراهی کند را هرگز ندیده ایم، امیدواریم دولت مردمی و وزیر اقتصاد محور اصل خودشان را بر اصلاح رویه بانک‌ها قرار دهند، همچنین بانک‌ها باید از حالت بنگاه‌های اقتصادی و رقیب سرمایه گذاران خارج شوند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در روز ١٢ شهریور، رضاخان فرار کرد، اما دلاوری در مقابل انگلیسی‌ها ایستاد و مقاومت کرد البته باید بدانیم که رضاخان مردم را کاملا بی دفاع در برابر این اشغالگران قرار داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار