۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

واکنش سرمربی پرتغالی طلایی پوشان به اتهام مربی گل‌گهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،واکنش سرمربی پرتغالی طلایی پوشان به اتهام مربی گل‌گهر.  ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، پس از حضور در نشست مطبوعاتی بعد از بازی پر گل مقابل گل‌گهر، پس از تبریک اولیه به بازیکنان تیمش، ب...

فدراسیون فوتبال: پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر همچنان باز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،واکنش سرمربی پرتغالی طلایی پوشان به اتهام مربی گل‌گهر.  ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، پس از حضور در نشست مطبوعاتی بعد از بازی پر گل مقابل گل‌گهر، پس از تبریک اولیه به بازیکنان تیمش، با این سوال مواجه شد که نظرش درباره صحبت‌های سعید الهویی، مربی گل‌گهر چیست که گفته بود سپاهان بابت گل اولش باید احساس شرمندگی داشته باشد.

مورایس در این باره گفت: اول بیایید فیرپلی را تعریف کنیم. من اگر موضوعی برخلاف بازی جوانمردانه اتفاق بیافتد، خودم دخالت می‌کنم. به عنوان مثال فرض کنید بازیکن تیم من روی بازیکن حریف خطا کرده باشد و من این را به چشم خودم ببینم و در حالی که داور تصمیمی در این باره نگرفته، همه بازیکنان ایستاده باشند و آن وقت یکی از بازیکنان توپ را بردارد و وارد دروازه حریف کند. من حتما مقابل این گل قرار خواهم گرفت و اجازه نمی‌دهم که این گل از سوی داور تایید شود اما در این صحنه هرگز این اتفاق نیفتاد.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: صحنه‌ای که مقابل من رخ داد، به این صورت بود که بازیکن ما و بازیکن گل‌گهر برای زدن یک ضربه سر به هوا پریدند و بازیکن قوی‌تر توپ را زد و بعد از آن هم بازی در جریان بود و به زدن گل توسط تیم ما ختم شد. توپ در حال گردش بود و حالا تصمیم بازیکن من یا داور بر این نبود که بازی را قطع کند. این از نظر من بازی ناجوانمردانه نیست اما من هم آدم کاملی نیستم و شاید در این زمینه اشتباه کرده باشم که در این صورت بابتش ابراز تاسف خواهم کرد.

وقتی خبرنگاری به مورایس تاکید کرد که مربی گل‌گهر گفته که باشگاه سپاهان باید در این زمینه عذرخواهی کند، مورایس گفت: اینکه کاری ندارد. من می‌گویم متاسفم ولی از نظر من اتفاقی که در جهتی خلاف بازی جوانمردانه باشد، رخ نداد. ضمن اینکه ما ۴۵ دقیقه ده نفره بازی‌ کردیم و در این شرایط، شما چطور می‌توانید درباره رعایت نشدن فیرپلی صحبت کنید؟

مورایس در طول نشستش، دو بار دیگر در این باره صحبت کرد. یک بار وقتی خبرنگاران، نظر او را درباره داور پرسیدند که او در پاسخ گفت: من نمی‌خواهم درباره داوری اظهار نظر منفی داشته باشم اما به هر حال در دقیقه ۲، داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد. همچنین اخراج امید نورافکن باعث شد ما یک نیمه کامل ده نفره بازی کنیم. به همه اینها اضافه کنید که من برای بازی بعدی، چهار بازیکنم را از دست دادم.

مورایس این بخش از صحبت‌هایش را با این جمله تمام کرد که شاید این موضوع هم به خاطر بازی جوانمردانه باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار