۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

واکنش سرمربی استقلالی به خرید دوم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سید مهدی رحمتی در جدیدترین اظهاراتش آخرین وضعیت خودش و بازیکنان پدیده را تشریح کرد. مهمترین بخش‌های اظهارات رحمتی را در زیر بخوانید: * ما لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم آن هم با وضعیتی که همه شاهد آن ...

مهدی جواب قطعی به آجرلو داد 22 خرداد 1401 + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سید مهدی رحمتی در جدیدترین اظهاراتش آخرین وضعیت خودش و بازیکنان پدیده را تشریح کرد. مهمترین بخش‌های اظهارات رحمتی را در زیر بخوانید:

* ما لیگ سختی را پشت سر گذاشتیم آن هم با وضعیتی که همه شاهد آن بودند و در این مسیر بازیکنان خیلی تلاش کردند و حالا هم از تیم های مختلفی پیشنهاد دارند اما تا مادامی که من سرمربی تیم پدیده باشم به غیر از امین قاسمی‌نژاد که آن هم به دلیل وجود بندی در قراردادش بوده است، هیچ بازیکن دیگری را اجازه نمی‌دهم از این تیم جدا شود.

* این تیم متعلق به مردم مشهد است و قرار نیست قربانی شود تا تیم های دیگر لیگ استفاده آن را ببرند. تمامی بازیکنان با ما قرارداد دارند و من هم تا زمانی که سرمربی این تیم باشم اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی‌دهم.

قرارداد من با پدیده ۳ ساله است. این روزها هم صحبت های مختلفی در خصوص مالکیت باشگاه می شود و هواداران هم نگران هستند و به من هم پیام های مختلفی داده‌اند. آنچه مهم است اینکه ما زمانی برای برنامه‌ریزی پیش فصل نداریم و نماینده فوتبال خراسان هر روز که می‌گذرد از تیم‌های دیگر از نظر آماده‌سازی یک‌روز عقب تر می‌افتد.

این تیم متعلق به مردم است اما باید این را هم بدانیم که بدهی‌های زیادی دارد چه مدیریت استان چه حمیداوی باید بدانند که بخشی از قرارداد فصل گذشته بازیکنان هنوز باقیمانده است و در کنار این مسایل قرار داد جدید بازیکنان و پرداختی‌های فصل پیش رو نیز هست.

به علاوه اینکه ما باید حداقل ۶ بازیکن جدید دیگر را هم جذب کنیم. شما به همه این‌ها برنامه‌ریزی پیش فصل و اردوی آماده سازی، هزینه‌های جاری تیم و بدهی های باقیمانده و … راهم اضافه کنید.

باید این هزینه‌ها از محلی تامین شود و باید بودجه مشخص باشد که من فکر می‌کنم این ها خیلی مهم است حالا حمیداوی یا مدیران استانی هرکدام که متولی تیم می‌خواهند شوند باید به این مسایل توجه کنند تا در میان راه دوباره اتفاقات بدی رخ ندهد.

* با سلام و صلوات و من بمیرم و تو بمیری نمی‌شود تیم را اداره کرد. کسی که می‌خواهد مدیریت تیمی را برعهده بگیرد باید از نظر مالی تامین باشد. مردم مشهد و خراسان حقشان این نیست که همیشه نگران وضعیت تیمشان باشند.

من هر توانی در دست داشته باشم برای موفقیت تیم‌ پدیده انجام می دهم اما تنها و با لشگر یک نفره دیگر نمی توانم. من هنوز از فصلی که برای پدیده بازی کردم طلبکارم و فصل گذشته که مربی بودم به دلیل کمبود مالی باشگاه ، هنوز ریالی دریافت نکردم .

فصل گذشته چون تیم میان زمین وآسمان مانده بود مسئولین استانی کمک کردند اما اگر امسال تیم به صورت خصوصی وارد مسابقات شود از کسی هم توقع کمک نمی‌شود داشت علاوه بر اینکه همین حالا هم موضوع باز پرداخت کمک های انجام شده استانی به تیم‌به جد مطرح است.

* من قبلا هم گفته بودم ما از زمان پایان مسابقات دو هفته وقت داریم که بتوانیم شرایط تیم را برای حضور در لیگ برتر آماده نگه داریم. الان از آن دو هفته چند روز هم گذشته و ما هنوز در خانه اول هم نیستیم.

من برنامه خودم را به وطنخواه ارایه دادم و ایشان هم به دنبال فراهم کردن آن بود و اگر حمیداوی هم قرار باشد بیاید برنامه من همین است، یعنی پرداخت قرارداد باقی مانده فصل گذشته بازیکنان،جذب حداقل ۶ بازیکن جدید در پست‌های مختلف، اجازه جدایی قاسمی‌نژاد وحفظ بقیه نفرات تیم، اردوی آماده‌سازی پیش فصل و در کنارش تامین هزینه های جاری تیم از جمله پرداخت قرارداد بازیکنان برای فصل جدید و…

مردم مشهد و خراسان در فصل گذشته صبوری زیادی داشتند و شان این مردم بیش از اینهاست که هر سال برای نیفتادن به لیگ پایینتر تلاش کنیم.

* مشهدی‌ها فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و دوست ندارند پدیده امسال مثل ابومسلم و صبا و نفت و ماشین سازی و شاهین بوشهر از لیگ برتر سقوط کند.

در اینجا باید از آنها تشکر کنم اما این راهم‌ باید ‌بگویم که من هم مثل آنها نگران‌وضعیت تیم هستم و اگر در چند روز آینده اتفاق خاصی رخ ندهد و مبالغ پرداخت نشود باید برای پدیده در فصل آینده به شکل جدی نگران باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار