۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

واکنش دو بازیکن رئال مادرید به شایعه درگیری در رختکن بلژیک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از فوتبالی،واکنش دو بازیکن رئال مادرید به شایعه درگیری در رختکن بلژیک.ادن هازارد در مورد اتفاقات رختکن بلژیک توضیح داد:” گفتگوی خوبی میان بازیکنان انجام شد، اتفاق خاصی رخ نداد. چیزهای ز...

رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از فوتبالی،واکنش دو بازیکن رئال مادرید به شایعه درگیری در رختکن بلژیک.ادن هازارد در مورد اتفاقات رختکن بلژیک توضیح داد:” گفتگوی خوبی میان بازیکنان انجام شد، اتفاق خاصی رخ نداد. چیزهای زیادی گفته شد. بحث گروهی؟ یک ساعت مکالمه خوب را داشتیم. به نکات خوب و بدی اشاره شد. درگیری من با ورتونگن؟ در رختکن هیچ اتفاقی رخ نداد. فقط مربی صحبت کرد. هرگز با ورتونگن درگیر نمی شوم چرا که سن بیشتری نسبت به من دارد! بازیکنان من را می شناسند. ورتونگن از من پرسید که ایا به خبرنگاران گفته ام که مدافعان بلژیک کند هستند، من هم در جوابش با خنده گفتم که زیاد هم سریع نیستند. حرف من را پذیرفت. هم تیمی ها من را می شناسند، شوخی کردن را دوست دارم اما در زمانی که نیاز باشد، با جدیت حرف می زنم.”

تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید نیز در این باره صحبت کرد:” در تیم ما هیچ مشکلی وجود ندارد. قطعا وقتی شکست می خوری، خوشحال نیستی. در رختکن چه اتفاقی افتاد؟ هیچی. من اول از همه وارد رختکن شدم، ۱۵-۲۰ دقیقه آن جا بودم و هیچ اتفاقی نیافتاد. همه بعد از شکست مقابل مراکش ناراحت بودند. فقط مربی حرف زد. وقتی رسانه ها دروغ می سازند، مشکل درست می شود. به عنوان یک گروه نباید در دام منفی نگری بیافتیم. بزرگترین مشکل این است که در شبکه های اجتماعی چیزهایی گفته شود که در واقعیت رخ نداده است. گفتگوی گروهی خوبی با همدیگر داشتیم. مشکل این نیست که کسی این خبر را لو داده باشد، مشکل این است که حرف راست زده نشود و اخبار دروغ بنویسند.”

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار