۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳

واکنش داور بازی پرسپولیس هوادار به گل مارادونای بازیکن هوادار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دیدار پرسپولیس و هوادار در هفته نهم محل بحث در خصوص عملکرد تیم داوری بود و هر دو تیم به قضاوت صفایی معترض بودند! این داور اهل قم باید یک صحنه بسیار سخت که مشکوک به گل با دست محمدجواد محمدی بود را ...

واکنش داور بازی پرسپولیس هوادار به گل مارادونای بازیکن هوادار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دیدار پرسپولیس و هوادار در هفته نهم محل بحث در خصوص عملکرد تیم داوری بود و هر دو تیم به قضاوت صفایی معترض بودند! این داور اهل قم باید یک صحنه بسیار سخت که مشکوک به گل با دست محمدجواد محمدی بود را تشخیص می‌داد و احتمالا این صحنه شائبه برانگیز و شکایت پرسپولیس موجب خانه نشینی او در هفته دهم شده است.

صفایی پیش از این سه قضاوت خوب در بازی‌‌های شهرخودرو- آلومینیوم، گل‌گهر- استقلال و نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان داشت و حتی در میان گزینه‌های داوری دربی هم قرار گرفته بود.

این داور در اینستاگرامش با انتشار متنی به صحبت‌های مختلف در مورد او و قضاوتش واکنش نشان داد و گفت انسان شرافتش را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

 

در کپشن عکس صفایی با زبان ثقیل نوشته شده: ” انسان را به انسانیتش بسنجند و به پاکیش مثال  زنند و چنین مخلوقی (انسااان)حرمت و شرافتش را با هیچ تحفه ای تاخت نخواهد زد. حال بخواهد به شهرت بیانجامد خواه به نفرت و کینه. آنچه آدمی را از غیر منفک می سازد، راستی‌ست و براستی که دادار بی همتا، آشکار کننده‌ی حقیقت است. حال در این دایره ی پر محنت، در مقام خطیر قضاوت تمنایم فقط رضایت توست ولاغیر.”

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار