۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴

واکنش جالب یحیی بعد از بردن استقلال تاجیکستان در ۲۳ شهریور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس در آسیا از اگردانش تمجید کرد. تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی نفسگیر و سخت از لیگ قهرمانان آسیا با تک گل دقیقه ۹۰ مهدی ترابی استقلال تاجیکستان را شکست دا...

رویکر جدید نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب ستاره های خارجی منهای این ستاره برزیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس در آسیا از اگردانش تمجید کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی نفسگیر و سخت از لیگ قهرمانان آسیا با تک گل دقیقه ۹۰ مهدی ترابی استقلال تاجیکستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم این مسابقات صعود کرد.

این پیروزی از این جهت اهمیت و ارزش بازیکنان پرسپولیس را دو چندان نشان می دهد که آن ها مدتی است که از مسابقات رسمی فاصله دارند و بازی دوستانه قابل قبولی هم نداشتند.

از طرف دیگر بازی در زمین پر از تماشاگر حریف را هم باید به مشکلات سرخ ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اضافه کرد.

بازی در چمن مصنوعی دیگر چالش بزرگ شاگردان گل محمدی بود که در کنار دفاع اتوبوسی بازیکنان استقلال تاجیکستان عرصه را بر آن ها تنگ کرد.

با این حال بازیکنان پرسپولیس با حملات متعدد، بالاخره در دقایق پایانی مزد برتری خود را گرفتند و این تلاش آن ها مورد تمجید سرمربی سرخ ها قرار گرفت و یحیی گل محمدی را به تحسین وا داشت.

گل محمدی علاوه بر نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، در یک پست اینستاگرامی هم از شاگردانش تمجید کرد و غیرت و تعصب آن‌ها برای رسیدن به این پیروزی مهم و ارزشمند را ستود.

واکنش جالب یحیی بعد از بردن استقلال تاجیکستان در ۲۳ شهریور

سرمربی پرسپولیس نوشت:

تبریک به همه هواداران عزیز، درود به شرف و غیرت بازیکنان و سپاس از همه بچه های کادر و زحمتکشان باشگاه بزرگ پرسپولیس

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار