۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

واکنش جالب هافبک النصر به حضور رونالدو: کار ما سخت‌تر شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش جالب هافبک النصر به حضور رونالدو: کار ما سخت‌تر شد!. رونالدو در روزهای پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی تصمیم گرفت قراردادی را با النصر عربستان امضا کند و به لیگ این کشور منتقل شود تا تجربه بازی در خاو...

واکنش جالب هافبک النصر به حضور رونالدو: کار ما سخت‌تر شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش جالب هافبک النصر به حضور رونالدو: کار ما سخت‌تر شد!. رونالدو در روزهای پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی تصمیم گرفت قراردادی را با النصر عربستان امضا کند و به لیگ این کشور منتقل شود تا تجربه بازی در خاورمیانه را به دست آورد.

این بازیکن پرتغالی تمام تلاشش را در ترکیب این تیم به کار گرفته اما به نظر می‌رسد که بعضی از هم تیمی‌های متوجه تغییراتی شده‌اند که حضور این ستاره سابق یونایتد روی رفتار حریفان برجای گذاشته است.

گوستاوو معتقد است که حضور رونالدو در ترکیب النصر باعث شده که انگیزه بازیکنان حریف به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و حتی ممکن است سطح کیفی این لیگ را به شکل قابل توجهی بالا ببرد.

او در این باره به سایت گل گفت: «تمام دیدارها پس از پیوستن رونالدو به النصر بسیار دشوارتر شده‌اند چون حریفان ۲۰۰ درصد بیشتر برای رویارویی با او انرژی می‌گذارند. به هرحال این رونالدو افسانه‌ای است که ساخته شده تا با چنین فشارهایی روبرو شود و رقابت کند.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار