۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ. واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ. درباره اظهارات علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه̶...

مشت محکم اسکوچیچ بر دستور فدراسیون فوتبال ایران / پاسخ کمیته انضباطی به دهن کجی سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ. واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ. درباره اظهارات علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه” صحبت‌هایی که از برخی نمایندگان در راهروهای مجلس شنیده می‌شود بیانگر این است که از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران راضی نیستند و بیشتر دنبال این هستند که سرمربی داخلی انتخاب شود” اظهار داشت: طبیعی است دغدغه نایب رئیس محترم مجلس درباره ورزش قابل احترام است و همواره او تلاش کرده در راستای کمک به دستگاه‌های اجرایی نظرات و نگاه‌های نمایندگان را انعکاس بدهد.

واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ

وی افزود: درباره فدراسیون فوتبال دغدغه ما این است که ابتدا تیم ملی طبق یک برنامه تحولی برای تمرین و آماده سازی به ویژه برای تدارک بازی‌‌های تدارکاتی کار را پیش ببرد. آنچه درباره طراحی مسابقات و تدارک بازی‌های تدارکاتی وجود دارد، چندان رضایت‌بخش نیست. باید وزارت ورزش و جوانان وارد میدان شود و امور بین‌الملل این وزارت خانه با یک عزم جدی به دنبال فراهم کردن بستر لازم برای پیشبینی مسابقات تدارکاتی در راستای آماده‌سازی بیشتر تیم ملی باشد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در خصوص انتخاب سرمربی دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. در حال حاضر دراگان اسکوچیچ کارش را انجام می‌دهد و بررسی فنی موفقیت او و برنامه آماده سازی تیم باید در میدان‌های کارشناسی و حوزه تخصصی خودش بررسی شود. آنچه نمایندگان نسبت به آن دغدغه دارند این است که تیم ملی ما باید با آماده سازی مناسب و شرایط روحی و جسمی مناسب خودش را برای مسابقات حساس جام جهانی آماده کند. اینکه چه کسی صلاحیت سرمربیگری تیم ملی را دارد، باید اسکوچیچ بماند یا تصمیم دیگری گرفته شود باید در جلسات کارشناسی و تخصصی حوزه ورزش مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد.

راستینه عنوان کرد: انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان با کمک فدراسیون فوتبال و رصد دقیق برنامه‌های سرمربی و میزان موفقیت این برنامه‌ها، در این خصوص تصمیم لازم را اتخاذ کند. اگر بنا به ماندن اسکوچیچ است باید به او کمک کنند تا برنامه‌هایش برای آماده سازی تیم به بهترین شکل پیش برود. اگر هم احیانا جمع‌بندی شان تغییر سرمربی است باید این موضوع هم با نگاه کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد. باید دید با توجه به ماه‌های باقی‌مانده تا جام جهانی اساسا این اقدام درست است یا نیست؟ این مورد در حیطه تخصصی حوزه فوتبال است و فکر می‌کنم جای مطرح شدن آن راهروهای مجلس نیست.

وی درباره اینکه آیا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مورد با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال صحبتی داشته‌اند، گفت: نمایندگان دغدغه مردم را دارند و می خواهند مردم از نتایج تیم ملی در این جام جهانی خوشحال شوند. لذا وقتی آنها می‌بینند تیم ملی در یک بازی دوستانه چندان خوب ظاهر نمی‌شود، نگران می‌شوند و دغدغه‌های خود را به وزیر انعکاس می‌دهند. مطالبات خود را هم پیگیری می‌کنند اما انتقال این دغدغه‌ها الزاما به این معنی نیست که در برنامه‌های تخصصی و کارشناسی فدراسیون ورود یا دخالت کنند. این موضوع نه به صلاح ورزش کشور است و نه اقدام درستی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لذا من به عنوان مسئول کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی سفارش و تاکید می‌کنم هرگونه دخالت در حوزه فنی و تخصصی یک رشته ورزشی بدون دیدن همه زوایای آن، قطعا نمی‌تواند اثربخش باشد. درد ما هم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون دخالت فنی در بحث آماده سازی تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی فوتبال نیست.

 واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ

واکنش جالب نماینده مجلس به احتمال تغییر اسکوچیچ

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار