۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

واکنش تند بیرانوند به ادعای جنجالی استقلالی بودن و استقلالی شدنش

[ad_1] خبرورزشی – یکی از رسانه‌ها در گزارشی اعلام کرد علیرضا بیرانوند در یکی از سفرهای اخیر تیم ملی به یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم محبوب پایتخت را داشته گفته است که در بازگشت به فوتبال ایران می‌خواهد برا...

واکنش تند بیرانوند به ادعای جنجالی استقلالی بودن و استقلالی شدنش

[ad_1]

خبرورزشی –

یکی از رسانه‌ها در گزارشی اعلام کرد علیرضا بیرانوند در یکی از سفرهای اخیر تیم ملی به یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم محبوب پایتخت را داشته گفته است که در بازگشت به فوتبال ایران می‌خواهد برای تیم فوتبال استقلال بازی کند.

علیرضا بیرانوند در ادامه صحبت‌هایش به این نکته هم اشاره کرده که اگر چه سال‌ها برای پرسپولیس بازی کرده است اما در اصل استقلالی اصیل است و به همین دلیل می‌خواهد فوتبالش را در این تیم تمام کند و برای آنکه طرف صحبتش حرف او را باور کند، جان عزیزانش را هم قسم خورده است.

این صحبت‌ها که حواشی زیادی برای بیرو به وجود آورده بود با واکنش علیرضا همراه شد.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: «من الان مشغول جمع کردن وسایلم برای سفر به بلژیک هستم. نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود. این خبر حتی ارزش تکذیب کردن هم ندارد و به قدری فیک و ساختگی است که نیازی به واکنش نشان دادن ندارد. اگر قرار بر واکنش نشان دادن به اخبار این چنینی باشد باید هر روز تکذیبیه بدهم. این خبر حتی ارزش تکذیب کردن هم ندارد و کاملا دروغ است.»

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار