۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

واکنش آقای گل پرسپولیس به شایعه پیوستن به تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش آقای گل پرسپولیس به شایعه پیوستن به تیم ملی. یورگن لوکادیا مهاجم جدید و زهردار پرسپولیس این روز‌ها در اوج محبوبیت است. واکنش جالب یورگن لوکادیا به بازی کردن در تیم ملی ایران او در همین مدت کم...

یورگن لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش آقای گل پرسپولیس به شایعه پیوستن به تیم ملی. یورگن لوکادیا مهاجم جدید و زهردار پرسپولیس این روز‌ها در اوج محبوبیت است.

واکنش جالب یورگن لوکادیا به بازی کردن در تیم ملی ایران

او در همین مدت کمی که در برای پرسپولیس بازی کرده ۴ بار موفق به گلزنی شده و صدر جدول برترین گلزنان را لمس کرده است.

لوکادیا ۲۸ ساله با توجه به عملکرد خوبی که داشته، امید اول هواداران است و آن‌ها توقع دارند بعد از چند فصل، عنوان آقای گل لیگ برتر هم امسال در اختیار این بازیکن خارجی قرار بگیرد. همزمان، اما شایعه شده که هواداران پرسپولیس از این مهاجم هلندی خواسته اند در تیم ملی ایران هم بازی کند. موضوعی که سوژه مصاحبه ایران ورزشی با این بازیکن شده است. البته که لوکادیا واکنش منطقی به این شایعات داشته است.

واکنش آقای گل پرسپولیس به شایعه پیوستن به تیم ملی

واکنش آقای گل پرسپولیس به شایعه پیوستن به تیم ملی

در بخشی از این گفتگو، لوکادیا در پاسخ به این سوال که «شنیدم بخشی از هواداران از تو خواسته‌اند برای تیم ملی ایران بازی کنی. آیا خودت چنین موضوعی را شنیده‌ای؟» می‌گوید: «من پاسپورت ایرانی ندارم. من اگر ۵ سال در ایران بازی کنم، می‌توانم پاسپورت بگیرم؟ بستگی به شرایط دارد. فکر نمی‌کنم قانون به من اجازه بدهد برای تیم ملی ایران بازی کنم. واقعاً تا امروز به آن فکر نکرده‌ام.»

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار