۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی با چه شرایطی اعطا می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  وبه نقل از ره، مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب سه تا هشت ماهه ایجاد کنند. لازم به ذکر ا...

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی با چه شرایطی اعطا می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  وبه نقل از ره، مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب سه تا هشت ماهه ایجاد کنند. لازم به ذکر است که مشتریان باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در سپرده خود نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری تسهیلات تعیین شده و به ۱۰ یا ۱۲ یا ۱۴ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲۶ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۱۳۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۶۲۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۲۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۲۴ تومان خواهد بود.

برخی از اهداف بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های منسوب به آن از سال ۱۳۱۲ فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ شعبه ارزی انواع خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

اخیرا بانک کشاورزی وارد نودمین سال فعالیت خود شده و همچنان در راستای تقویت بنیان بازار محصولات کشاورزی و ارتقای زنجیره ارزش محصولات غذایی فعالیت دارد. طبق اعلام مسئولان این بانک، انگیزه اصلی سیاست گذاران، مدیران و کارمندان این بانک، تقویت توان حمایتی بانک از طریق توسعه، نوآوری، ارتقا و تکمیل سبد خدمات بانکی بوده است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار