۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

والدین خوشگذران و بیخیال کودک خود را در جنگل رها کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قطعاً خانواده ها با وجود اینکه فرزندشان را دوست دارند اما گاهی اوقات از دست آن ها خسته و کلافه می شوند و دوست دارند زمانی از آن ها دور باشند ولی این دور بودن حتما با رعایت...

والدین خوشگذران و بیخیال کودک خود را در جنگل رها کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،قطعاً خانواده ها با وجود اینکه فرزندشان را دوست دارند اما گاهی اوقات از دست آن ها خسته و کلافه می شوند و دوست دارند زمانی از آن ها دور باشند ولی این دور بودن حتما با رعایت و دقت در برخی نکات انجام می شود تا آسیبی به بچه وارد نشود، مثل روش نامناسب والدینی که ماجرایشان را در این بخش می‌خوانید.

یک زوج اوکراینی به دلیل شلوغی های فرزندان کوچکشان به تنگ آمده بودند تصمیم گرفتند که کمی استراحت کنند اما روش بدی را برای خوشگذرانی و استراحت انتخاب کردند و در اقدامی ناباورانه کودکانشان را با وضعیتی نامناسب و بدون داشتن لباس کنار جاده به حال خودشان رها کردند.

“آندری” سه ساله و برادر کوچکش به نام “ماکسیم” دو ساله کنار جاده، در منطقه ای شبیه تفرجگاه رها شده بودند و پدر و مادر بی مسئولیشان به بهانه این که می خواهند برایشان غذا و خوراکی بخرند، آنها را کنار جاده تنها گذاشته بودند. این مکان برای کودکان کاملا ناشناخته بود و آن ها منتظر پدر و مادرشان بودند اما تا یک هفته خبری نشد.

اگر کسی این بچه ها را نمی دید و با پلیس تماس نمی گرفت، ممکن بود باز هم از پدر و مادرشان خبری نشود. هنگامی که از پدر و مادر این بچه ها پرسیدند که چرا آن ها را رها کرده اند، پاسخ آنها این بود که ما خسته شده بودیم و نیاز به استراحت داشتیم.

یکی از افرادی که شاهد این صحنه بود، اظهار داشت که پسر بچه این خانواده کاملاً بدون لباس و عریان بود. افرادی که در کنار جاده بودند، سعی می کردند برای بچه ها غذا تهیه کنند و کمی از آن ها مراقبت کنند تا به خودشان صدمه وارد نکنند اما باز هم این دو کودک به دلیل اینکه پدر و مادر بالای سرشان نبود، دست به کار های خطرناک می زدند؛ حتی از آب آلوده رودخانه کنار جاده هم خورده بودند.

بالاخره این بچه ها توسط یکی از افرادی که برای عمل به وظیفه ی انسانی خود، مدتی مراقب آنها بود تحویل پلیس داده شده و به محل مناسبی برده شدند. به دلیل اینکه لحظات سختی را پشت سر گذاشته بودند و مواد غذایی خوب نخورده بودند، به عفونت دهانی دچار شده بودند.

سوءتغذیه و بدن بسیار ضعیف این دو کودک خشم هر انسانی را نسبت به والدین بی وجدان آنها بر می انگیخت. نوزادان به دلیل عبور از یک دوره ی نامطلوب به قدری ناتوان بودند که یادشان نمی آمد پدر و مادری هم دارند.

پدر و مادر هم هیچ دلیلی برای انجام این کار نداشتند، جز این که می گفتند ما نیاز به استراحت داشتیم. در واقع آن ها به حقوق بچه ها احترام نگذاشته بودند و به آن ها آسیب وارد کرده بودند و به دلیل اینکه وظایف خود را نادیده گرفته بودند، به ۵ سال زندان محکوم شدند. بچه ها هم به پرورشگاه منتقل شدند تا تصمیم نهایی دادگاه در مورد وضعیت آنها اعلام شود.

* به دلیل دلخراش بودن وضعیت کودکان، تصویر آنها در این مطلب منتشر نشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار