۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

واقعیت پشت پرده درگیری ساپینتو و یک فیلمبردار/ رفتار فرد ناشناس شروع ماجرای جنجالی با سرمربی استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واقعیت پشت پرده درگیری ساپینتو و یک فیلمبردار/ رفتار فرد ناشناس شروع ماجرای جنجالی با سرمربی استقلال!. تیم استقلال شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و به تساوی بدون گل رسید. ...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واقعیت پشت پرده درگیری ساپینتو و یک فیلمبردار/ رفتار فرد ناشناس شروع ماجرای جنجالی با سرمربی استقلال!. تیم استقلال شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و به تساوی بدون گل رسید.

پس از پایان بازی با توجه به اینکه ساپینتو به دلیل محرومیت روی سکوها حضور داشت، برای رفتن به رختکن دچار مشکل شد و این اتفاق حواشی و جنجال عجیبی را به وجود آورد.

ماجرا از این قرار است که فردی ناشناس مشغول فیلمبرداری از راه رفتن سرمربی آبی‌ها می‌شود که این مساله اعتراض ساپینتو را نیز به همراه داشت. با اینحال درخواست ساپینتو برای قطع فیلمبرداری مورد توجه آن فرد قرار نمی‌گیرد. به همین خاطر سرمربی استقلال که حساس شده به اعتراض خودش ادامه‌ می‌دهد اما با پوزخند آن فرد مواجه می‌شود که این مساله موجب عصبانیت ساپینتو شده و اینبار او با صدای بلندتر به شخص مذکور اعتراض می‌کند.

نکته قابل توجه این است که فرد فیلمبردار برای هیچکدام از اصحاب رسانه و اعضای تیم استقلال آشنا نبود. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این فرد نه دارای آی‌دی کارت خبری بوده و نه دوربین صداوسیما را به همراه داشته است. ضمن اینکه برخی مسئولان تیم استقلال و خود ساپینتو در گفت‌وگو با تهیه کننده یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی که در استادیم آزادی حاضر بوده، هویت این فرد را جویا شدند. گفته می‌شود ساپینتو در این گفت‌وگو اعلام می‌کند که مشکلی با این برنامه ندارد و حتی بیش از دو ساعت در آن شرکت کرده است. تهیه کننده این برنامه نیز به سرمربی استقلال اطمینان می‌دهد با مجموعه این تیم مشکلی ندارد و این فرد از عوامل برنامه آن‌ها نیست اما پیگیری‌های لازم برای شناسایی او را انجام می‌دهد. پس از این گفت‌وگو نیز دو طرف با روی خوش و روبوسی با هم خداحافظی می‌کنند.

این اتفاق در نزدیکی رختکن استقلال رخ داده و سوال اینجاست در منطقه‌ای که هیچ کدام از اصحاب رسانه اجازه تردد ندارند و از ورود آن‌ها ممانعت به عمل می‌آید، فرد نامبرده چگونه موفق به حضور و فیلمبرداری شده است؟

با این وجود فرد مذکور پس از بلند شدن صدای اعتراض ساپینتو، مدعی شده که از طرف سرمربی استقلال به او حمله شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است اما پس از تقاضای مسئولان استقلال برای ارائه فیلم یا سندی برای تایید این ادعا، اتفاقی نیفتاده و ادعای او در حد حرف باقی مانده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد، احساسی بودن ساپینتو تبدیل به پاشنه آشیلی برای استقلال شده، تقریبا در هر بازی دیده می‌شود او با تحریک فرد یا افرادی بلافاصله واکنش نشان می‌دهد که باعث بروز حواشی و هجمه‌هایی علیه این تیم و باشگاه می‌شود. به همین خاطر لازم است مسئولان استقلال در صحبت با سرمربی پرتغالی آگاهی بیشتری به او بدهند تا در هر بازی شاهد یک ماجرا با محوریت ساپینتو نباشند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار