۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

هیاهوی نقل و انتقالات استقلال با درخواست هواداران آبی پوشان غوغایی شد + جزئیات / ستاره محبوب در مسیر پایتخت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هیاهوی نقل و انتقالات استقلال با درخواست هواداران آبی پوشان غوغایی شد + جزئیات. با شکست استقلال مقابل سپاهان بخشی از ضعف های دفاعی این تیم مشهود شد تا جایی که با اعتراض هواداران این تیم نسبت به عم...

اخبار استقلال | شکایت عجیب و غریب این لژیونر آبی پوش از تیمش / بمب نقل و انتقالات استقلال در ترکیه جذب فوق ستاره توسط فرهاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هیاهوی نقل و انتقالات استقلال با درخواست هواداران آبی پوشان غوغایی شد + جزئیات. با شکست استقلال مقابل سپاهان بخشی از ضعف های دفاعی این تیم مشهود شد تا جایی که با اعتراض هواداران این تیم نسبت به عملکرد خط دفاعی آبی ها همراه شود.

استقلالی‌ها خواستار بازگشت ستاره سابق شدند/ ضعف بزرگ آبی‌ها و شکست برابر سپاهان

خبر ورزشی نوشت: به اعتقاد هواداران استقلال ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی عملکرد ضعیفی در خط دفاع استقلال از خود نشان دادند و با توجه به تمایل نادری برای بازگشت به استقلال بهتر است این باشگاه مذاکرات خود را برای بازگشت نادری آغاز کند.

هواداران استقلال در فضای مجازی خواهان مذاکره جدی تر باشگاه استقلال با نادری شده اند هر چند که با توجه به نقل و انتقالات اخیر استقلال این تیم در لیست خود جایی ندارد و در صورت مذاکره با نادری باید بازیکن جدیدی را از لیست خود خارج کند.

نادری در ابتدای فصل نقل و انتقالات گفته می شد در لیست خرید استقلال قرار دارد اما مذاکرات با این بازیکن در همان ابتدا متوقف شد تا همچنان تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده باشد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار