۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳

هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است

هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به بارانی بودن هوای کشور در دومین شب از لیالی قدر، گفت: امشب شدت بارش‌ها در ۸ استان از جمله تهران بیشتر است. صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع...

هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است

هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است

هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به بارانی بودن هوای کشور در دومین شب از لیالی قدر، گفت: امشب شدت بارش‌ها در ۸ استان از جمله تهران بیشتر است.

صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تشریح وضعیت آب و هوایی کشور در دو شب قدر پیش رو پرداخت و گفت: امشب که مصادف با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی قدر است در اکثر مناطق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در سراسر کشور به جز استان‌های لرستان، اسلام، شمال خوزستان به شکل ابرناکی، رگبار باران، رعد و برق و بارش شدید موقت خواهد بود.

ضیاییان شدت بارش‌ها را در استان‌های تهران، سمنان، مازندران، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و شمال استان کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بیشتر عنوان کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش تگرگ در برخی از نقاط سردسیر کشور طی امشب خبر داد.

ضیاییان گفت: وضعیت بارندگی‌ها در سومین شب از لیالی قدر که مصادف با چهارشنبه شب است در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات این کوهستان، همچنین مناطق شمال و شرق کشور و ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان به شکل رگبار باران و وزش باد ادامه خواهد داشت.

مهر

مطالب مرتبط