۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴

هوادار محک جدی برای ساپینتو و استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هوادار محک جدی برای ساپینتو و استقلال.  استقلال و هوادار به دلیل سابقه همکاری مالک جدید باشگاه هوادار با باشگاه استقلال، رابطه خوبی با یکدیگر دارند و همیشه گزینه رویارویی با هم هستند. این بار هم اس...

هوادار محک جدی برای ساپینتو و استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هوادار محک جدی برای ساپینتو و استقلال.  استقلال و هوادار به دلیل سابقه همکاری مالک جدید باشگاه هوادار با باشگاه استقلال، رابطه خوبی با یکدیگر دارند و همیشه گزینه رویارویی با هم هستند. این بار هم استقلال برای بازی آخرش قبل از حضور در لیگ، هوادار را انتخاب کرد. این بازی دوستانه برای هر دو تیم استقلال و هوادار اهمیت بالایی دارد. این بازی برای ساپینتو یک محک جدی است تا در آستانه ورود به لیگ برتر بیست و دوم تیمش را بهتر و بیشتر بشناسد و برای ساکت الهامی هم محک جدی تری است تا به نقاط ضعف تیمش پی ببرد و قبل از شروع فصل، ایرادهای باقی مانده را برطرف کند.

استقلال با ریکاردو ساپینتو تصمیم به بازی با روش ۳-۴-۳ دارد و بعد از چند بازی دوستانه در تهران و ترکیه حالا این شیوه را در تقابل با تیم ساکت الهامی می سنجد. تیم های الهامی به گروهی بازی کردن و تاکتیکی بازی کردن شهره هستند و ساپینتو می خواهد ببیند تیمش جلوی تیمی که بافت فشرده ای دارد، چه می کند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار