۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!.  هوادار در فصل گذشته و تا پایان هفته دوم، دو شکست را تجربه کرده بود ولی در فصل جاری با چهار امتیاز از دو دیدار نخست عملکرد مطلوبی داشته‌ است. هوادار بالاتر از ...

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!.  هوادار در فصل گذشته و تا پایان هفته دوم، دو شکست را تجربه کرده بود ولی در فصل جاری با چهار امتیاز از دو دیدار نخست عملکرد مطلوبی داشته‌ است.

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

ورزش۳ نوشت: ساکت الهامی با در دست گرفتن سکان هدایت هوادار سیستم این تیم را تغییر داد و با جذب بازیکنان جوان، باتجربه و همچنین تمدید با مهره‌هایی که ساختار اصلی تیم را تشکیل می‌دادند پا به لیگ برتر گذاشت. این سرمربی که فصل پیش فاتح جام حذفی بوده در پی ادامه جاه‌طلبی با تیم جدیدش است.

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

هوادار بالاتر از استقلال و پرسپولیس!

هوادار که در نخستین تجربه لیگ برتری خود در فصل گذشته در پایان، رتبه یازدهمی را به دست آورده بود، نشان داده در این فصل برای کسب رتبه بهتر تلاش می‌کند. هواداری‌ها پس از شکست دادن آلومینیوم اراک، یک بازی مالکانه و پرموقعیت را مقابل نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشتند که در نهایت بازی یک بر یک مساوی شد.

هوادار که یکی از سه تیم چهار امتیازی جدول در پایان هفته دوم است در هفته آینده میزبان صنعت نفت آبادان در دستگردی خواهد بود و باید دید روند شکست ناپذیری آنها حفط می‌شود یا خیر.برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار