۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

هواداران تهدید شدند/ شما از خط قرمز رد شدید!

باشگاه شالکه اعلام کرد به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند برخورد فیزیکی و به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای خود را قبول کند. خبرورزشی – باشگاه شالکه به ماجرای حمله تعدادی از هواداران باشگاه به بازیکنان تیم، واکنش نشان داد و بیانیه‌ای در این زمین...

هواداران تهدید شدند/ شما از خط قرمز رد شدید!

باشگاه شالکه اعلام کرد به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند برخورد فیزیکی و به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای خود را قبول کند.

هواداران تهدید شدند/ شما از خط قرمز رد شدید!

خبرورزشی – باشگاه شالکه به ماجرای حمله تعدادی از هواداران باشگاه به بازیکنان تیم، واکنش نشان داد و بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرد.

بازیکنان شالکه وقتی از اتوبوس پیاده شدند مورد حمله قرار گرفتند و ویدئویی در این زمینه در فضای مجازی منتشر شد. در بیانیه باشگاه شالکه آمده: «اتفاقاتی بین بازیکنان و گروهی از هواداران بعد از بازگشت از بازی با بیلفلد در اولین ساعات چهارشنبه بامداد چهارشنبه رخ داد. در جریان این ماجرا برخوردهایی صورت گرفت و چند فرد ناشناس از خط قرمزهایی که برای باشگاه شالکه غیرقابل بحث هستند، رد شدند. با وجود اینکه ناراحتی و خشم بابت هواداران بابت سقوط تیم به بوندس‌لیگا ۲ قابل درک است، باشگاه به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند برخورد فیزیکی و به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای خود را قبول کند. این همان اتفاقی است که در جریان این اتفاقات رخ داد. باشگاه شدیداً این اقدامات را محکوم کرده و حمایت خود را از اعضای باشگاه اعلام می کند و در این ماجرا کوتاه نخواهد آمد. تحقیقات در این زمینه در جریان است و جزئیات بیشتر در روزهای آینده منتشر خواهد شد.»

در همین زمینه بخوانید:

  • سقوط شالکه بعد از ۳۳ سال/ معدنچی‌ها زیر آوار!
  • بازیکنان تیم سقوط کرده زیر مشت و لگد هواداران

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار