۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸

هواداران استقلال زبان فتح‌الله‌زاده شدند/ آقای مدیر! بگو با پول‌های باشگاه چه کردی؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هواداران استقلال زبان فتح‌الله‌زاده شدند/ آقای مدیر! بگو با پول‌های باشگاه چه کردی؟. تنها چند روز پس از حضور علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال (که در شامگاه بیست و سوم مهرماه ...

فتح الله زاده کار ریکاردو ساپینتو رو یکسره کرد / ساپینتو از استقلال رفتنی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هواداران استقلال زبان فتح‌الله‌زاده شدند/ آقای مدیر! بگو با پول‌های باشگاه چه کردی؟. تنها چند روز پس از حضور علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال (که در شامگاه بیست و سوم مهرماه سال جاری طی حکمی از سوی وزیر ورزش) به این عنوان منصوب شد خبر بدهی های هنگفت باشگاه استقلال در رسانه ها پیچید.

علی فتح‌الله‌زاده که مدعی شد مدیران باشگاه قبل از ورود به این مجموعه به او گفته بودند ۳۰۰ میلیارد تومان در حساب باشگاه بودجه دارند، پس از گذشت مدتی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد نه تنها پولی در حساب باشگاه نبوده، بلکه این مجموعه قریب به ۷۰۰ میلیارد تومان هم بدهی دارد! بدهی به بانک، بدهی به بازیکنان داخلی و خارجی و باشگاه های خارجی که پول انتقال قرضی بازیکنان شان به استقلال پرداخت نشده و… همه و همه رقم سنگینی را روی دست باشگاه گذاشته که تمامی این موارد به دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو مربوط می شود.

آجورلو که طی این مدت (از بیست و سوم مهرماه تا امروز هشتم دی ۱۴۰۱) سکوت اختیار کرده بود وقتی خبر مصاحبه‌اش رسانه‌ای شد طرفداران استقلال در فضای مجازی خواسته هایشان از وی را مطرح کردند.

مهمترین و پرتکرارترین خواسته هواداران استقلال از مدیرعامل فصل قبل تیم شان (که با او پس از ۹ سال طعم قهرمانی لیگ برتر را چشیدند) این بود که؛ «آقای آجورلو! لطفاً در مورد ۱۵۰ میلیاردی که هنوز مشخص نشده در دوران مدیریت شما چطور هزینه شده صحبت و شفاف سازی کنید!». این همان پرسشی بود که طی این مدت فتح‌الله‌زاده بارها آن را به شکل غیرمستقیم مطرح و ابراز علاقه می کرد، بداند این مبالغ که از اینطرف و آنطرف قرض گرفته شده کجا و به چه ترتیب هزینه شده اند نکته جالب این است که این بار همان سئوالات از زبان هواداران مطرح شدند.

طرفداران استقلال از مدیرعامل فصل قبل تیم شان خواسته‌اند، توضیح بدهد که با پولهای واریز شده به حساب باشگاه از طریق بورس و یا وام های دریافتی از بانک های اسپانسر استقلال چه کار کرده است!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار