۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵

هنوز تکلیف این سرمربی مشخص نیست! / فرهاد منتظر پاسخ ایشان است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در اواسط نیم فصل دوم بود که مجیدی خبر از حضور گابریله پین در ایران داد اما تا پایان فصل امکان حضور او در ایران میسر نشد. در این بین آنچه در مورد حضور پین در ایران وجود دارد به این مساله بر می گردد...

هنوز تکلیف این سرمربی مشخص نیست! / فرهاد منتظر پاسخ ایشان است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در اواسط نیم فصل دوم بود که مجیدی خبر از حضور گابریله پین در ایران داد اما تا پایان فصل امکان حضور او در ایران میسر نشد.

در این بین آنچه در مورد حضور پین در ایران وجود دارد به این مساله بر می گردد که از همان ابتدا فرهاد مجیدی پیگیر حضور این مربی در ایران بود و با وجود اینکه مدیران استقلال از سرمربی این تیم درخواست کرده بودند قرارداد پیشنهادی دستیار ایتالیایی را برای آنها ارسال کند، این اتفاق هنوز رخ نداده است.

هنوز تکلیف این سرمربی مشخص نیست! / فرهاد منتظر پاسخ ایشان است!

این اتفاق در شرایطی افتاده که قرار است ظرف روزهای آینده تمرین استقلال آغاز شود و به نظر می رسد آبی ها حتما باید چند عضو به کادرفنی تیم خود اضافه کنند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

به نظر می رسد فرهاد مجیدی از اضافه شدن گابریله پین به کادرفنی استقلال منصرف شده است. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و باید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار