۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳

همه چیز خوب بود بجز گلی که خوردیم/ می‌دانیم موانع را چطور رد کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی و کسب جواز حضور در جام ملت های آسیا شامگاه پنجشنبه در بحرین به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. دراگا...

همه چیز خوب بود بجز گلی که خوردیم/ می‌دانیم موانع را چطور رد کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی و کسب جواز حضور در جام ملت های آسیا شامگاه پنجشنبه در بحرین به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

دراگان اسکوچیچ پس از این بازی گفت: از نتیجه بازی برای این تورنمنت کاملا راضی هستم چون شرایط آب و هوایی سختی داشتیم. البته که ما از پس این شرایط سخت برآمدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تیمی بازی کردیم که در یک سوم دفاعی خودش قرار داشت و این بازی کردن را برای ما سخت کرده بود چرا که حریف تا حدودی ضد فوتبال بازی می کرد. به چند بازیکن هم استراحت دادیم که فشار مسابقات روی آنها نباشد.

اسکوچیچ ادامه داد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم گلی بود که دریافت کردیم. دیگر نباید در دیدارهای آینده چنین گل هایی دریافت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که تیم هنگ کنگ مدت زیادی بود که بازی نکرده بود ما اطلاعات کمی از شرایط بازی آنها داشتیم. با این حال ما برتری خودمان را در این دیدار حفظ کردیم و هر کسی بازی را می دید متوجه می شد که کدام تیم دست برتر را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار بعدی با بحرین که در همین زمین برگزار می شود گفت: فکر می کنم که کار ما در این زمین سخت است و البته فرصت کافی هم برای بازسازی این زمین وجود ندارد. کاری از دست ما برنمی آید و باید تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم.

اسکوچیچ ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و باید تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و باهوش پیش برویم تا بتوانیم تورنمنت را با موفقیت به پایان برسانیم. ما نمی خواهیم بازیها را با هم قاطی کنیم. هر بازی داستان خودش را دارد. ما الان به بازی با بحرین فکر می کنیم و نمی خواهیم به دیدارهای دیگر فکر کنیم.

وی ادامه داد: ما تیم خوبی داریم. به قدرت خودمان ایمان داریم و می دانیم که چطور باید موانع را رد کنیم و مشکلات را یکی یکی حل کنیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار