۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

همه پرسپولیسی ها بوی گل می دهند/ استقلال مقابل گل گهر امتیاز از دست می دهد/ منصوریان در بازی های بزرگ شجاع می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط این روزهای پرسپولیس پس از برد ۳ امتیازی مقابل مس رفسنجان و بازی پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان و شاگردان علیرضا منصوریان اظهاراتی را مطرح کرد. پرسپو...

همه پرسپولیسی ها بوی گل می دهند/ استقلال مقابل گل گهر امتیاز از دست می دهد/ منصوریان در بازی های بزرگ شجاع می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط این روزهای پرسپولیس پس از برد ۳ امتیازی مقابل مس رفسنجان و بازی پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان و شاگردان علیرضا منصوریان اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس همچنان برنده می شود. نظرتان درباره نتایج اخیر این تیم چیست؟

پرسپولیس از اولش هم خوب بود، اما متاسفانه فصل را با حاشیه های مختلفی آغاز کرد. مشکلات عدیده ای که شاید مانع از رسیدن این تیم به قهرمانی می شد و یا حرکتش را کُند می کرد. از آن اول فصل هم مشخص بود که پرسپولیس سال سختی را در پیش دارد.

چه شد که این مسائل مانع از قرار گرفتن این تیم در کورس قهرمانی نشد؟

به خاطر اینکه افرادی در تیم حضور دارند که توانستند حاشیه ها را جمع کنند. بزرگترهای پرسپولیس، چه در کادرفنی و چه در تیم، نگذاشتند حاشیه‌ها تیم را به لحاظ امتیاز گیری تحت تاثیر قرار بدهد.

بازی با صنعت نفت را چطور پیش بینی می کنید؟

این بازی هم مثل سایر مسابقات سخت است، ولی اگر برنده شویم در آنصورت دربی راحت تر خواهد بود.

چطور؟

چون استقلال این هفته با گل گهر بازی دارد و احتمال امتیاز از دست دادن از زیاد است. پرسپولیس باید در آبادان برنده شود چون ممکن است فاصله اش با صدر از این هم کمتر شود. آن وقت دربی با فشار کمتری برای پرسپولیس برگزار خواهد شد. قطعاً کادر فنی به این موضوع واقف هستند.

گل محمدی در صحبت‌هایش به موضوع گلزنی پرسپولیس و نبود یک مهاجم تمام کننده انتقاد می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟

ما بازیکنان قابلی در تیم داریم. درست است که همه گل ها را مهاجمان نمی زنند ولی سایر بازیکنان هم برای پرسپولیس گل می زنند. در واقع پرسپولیس ضعف گلزنی ندارد و همه تیمش در امر گلزنی کمک می‌کنند و بوی گل می دهند. ساختار کلی پرسپولیس بر این است که هر بازیکنی در هر پستی توانست برود و گل بزند. گرچه اگر یک سانتر فوروارد تمام کننده ششدانگ آن جلو باشد وضعیت بهتر می‌شود اما شکر خدا الان ترابی، کمال، امیری و بقیه همواره در هر لحظه بوی گل میدهند.

از صنعت نفت و سرمربی استقلالی اش چقدر شناخت دارید؟

منصوریان بازیکن بزرگی بوده و در سالهای گذشته هم زیاد مربیگری کرده اما بزرگترین ایرادش این است که هرگز دستیار خوبی نداشته! شاید فقط در نفت تهران کادر فنی اش خوب بود. اما او شجاعتی دارد که در دیدار با تیم های بزرگ بهتر کار می کند. این هم شاید به خاطر ملی‌پوش بودنش باشد. در کل روز آسانی در انتظار پرسپولیس نیست. امیدوارم یحیی گل محمدی و شاگردانش هر سه امتیاز را بگیرند و با قدرت به دربی نزدیک شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار