۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

همبازی رونالدو؛ گزینه جدید النصری‌ها/ مذاکره تیم عربستانی با دروازه‌بان سرشناس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،همبازی رونالدو؛ گزینه جدید النصری‌ها/ مذاکره تیم عربستانی با دروازه‌بان سرشناس. تیم النصر پس از جذب کریستیانو رونالدو قصد دارد ستاره‌های دیگری را به خدمت بگیرد و این باشگاه در پی ...

همبازی رونالدو؛ گزینه جدید النصری‌ها/ مذاکره تیم عربستانی با دروازه‌بان سرشناس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،همبازی رونالدو؛ گزینه جدید النصری‌ها/ مذاکره تیم عربستانی با دروازه‌بان سرشناس. تیم النصر پس از جذب کریستیانو رونالدو قصد دارد ستاره‌های دیگری را به خدمت بگیرد و این باشگاه در پی مصدومیت داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی‌اش به درخواست رودی گارسیا، سرمربی تیم برای جذب یک دروازه‌بان جدید با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید کیلور ناواس وارد مذاکره شده است.

ناواس مدتی است که در پاری‌سن‌ژرمن به سنگربانی صرفاً ذخیره تبدیل شده چرا که جان لوئیجی دوناروما از ابتدای فصل تا کنون به طور مرتب در ترکیب اصلی پاریسی‌ها حضور داشته است.

کلیور ناواس قبل از انتقال به تیم پارس‌سن‌ژرمن در باشگاه رئال مادرید همبازی کریستیانو رونالدو بود و یکی از ستاره‌های کهکشانی‌ها محسوب می‌شد و دوران شگفت‌انگیزی را با مادریدی‌ها سپری کرد.

ناواس و یارانش این هفته به عربستان می‌رند تا یک بازی دوستانه با مقابل تیم منتخب ستاره‌های النصر و الهلال برگزار کنند و این احتمال وجود دارد که ناواس با انجام نهایی کردن مذاکراتش در عربستان ماندنی شود. از قرارداد سنگربان سابق رئال مادرید با PSG یک سال دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار