۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱

هشدار یک جادوگر به سرمربی تیم لیگ برتر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کسی نداند انگار این فوتبالیست‌ها دچار سرماخوردگی و سوزش گلو شده‌اند که به آنها گفته می‌شود برای این که در بازی پیش رو برنده باشید باید سرساعت آب نمک قرقره کنید. البته در این پاندمی کرونا و اومیکرون...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کسی نداند انگار این فوتبالیست‌ها دچار سرماخوردگی و سوزش گلو شده‌اند که به آنها گفته می‌شود برای این که در بازی پیش رو برنده باشید باید سرساعت آب نمک قرقره کنید. البته در این پاندمی کرونا و اومیکرون آب نمک قرقره کردن خیلی هم خوب است اما نه برای پیروز شدن در یک بازی فوتبال.

هم ما و هم دیگران در سال‌های گذشته نوشتیم و برنامه‌های مختلفی هم برای آن پخش شد و حتی خیلی از مربیان، بازیکنان و مدیران عامل صراحتاً درباره ارتباط برخی اهالی فوتبال با جادوگران صحبت کرده‌اند اما اتفاق خاصی نیفتاده و اگر هم افتاده تأثیر‌گذار نبوده است. همین دو سه روز پیش سوشا مکانی در مصاحبه‌ای با ایران ورزشی اشاره‌ای مستقیم به این موضوع داشت اما حالا می‌شنویم که این عده خاص با شماره‌هایی که بعد از تماس‌شان از دسترس خارج می‌شود با برخی تیم‌ها تماس می‌گیرند و آنها را تهدید می‌کنند.

آخرین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آقای جادوگر به یکی از تیم‌های لیگ برتری گفته که فلان تیم این هفته بازی‌اش را می‌بازد که همین طور هم می‌شود و به آن فرد می‌گوید فشار روی تیم شما زیاد است و در همین بازی این هفته‌تان متوجه خواهید شد. البته آنها نمی‌بازند اما خیلی از توپ‌های‌شان گل نمی‌شود. آقای جادوگر حتی به سرمربی این تیم پیغام می‌دهد که مراقب رفتارش روی نیمکت باشد چون به احتمال زیاد اخراج خواهد شد. مربی مذکور که دستش را هم از جیبش زیاد خارج نمی‌کرده از سوی داور کارت زرد می‌گیرد. این آقای جادوگر اصرار دارد که به هر نحوی شده وارد ورزشگاه شود که با ممانعت مسئولان باشگاه رو به‌ رو می‌شود.

آنچه که مسلم است تداوم این اتفاقات تأثیر منفی روی روح و روان بازیکنان و مربیان می‌گذارد. حتی اگر همه این حرف‌ها فقط در حد حرف و وسیله‌ای برای درآمدزایی افراد سوءاستفاده‌گر باشد باز هم تأثیر منفی روحی‌اش را روی آن گروه از اهالی ورزش که اراده‌ای ضعیف دارند خواهد گذاشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار