۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

هشدار تند قوه‌قضاییه به خودروسازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، سخنگوی قوه قضائیه در خصوص استاندارد سازی خودرو گفت: خودروساز‌ها باید نسبت به کار خود توجه داشته باشند، زیرا به سلامت مردم ارتباط مستقیم دارند، کشته شدن هزار نفر طی دو هفت...

هشدار تند قوه‌قضاییه به خودروسازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، سخنگوی قوه قضائیه در خصوص استاندارد سازی خودرو گفت: خودروساز‌ها باید نسبت به کار خود توجه داشته باشند، زیرا به سلامت مردم ارتباط مستقیم دارند، کشته شدن هزار نفر طی دو هفته که بخشی از آن مرتبط استاندارد خودرو‌ها است، غیر قابل چشم پوشی است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تا کنون دو مرتبه در خصوص استاندارد سازی خودرو‌ها تذکر دادند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید پای کار باشند و از ساخت خودرویی که استاندارد نیست جلوگیری شود.

خداییان در پاسخ به سوالی در خصوص تذکر داده شده به شرکت سایپا گفت: مسأله استانداردسازی خودرو‌ها با سلامت مردم در ارتباط است و خودروسازان باید به این امر توجه داشته باشند. کشته شدن قریب به ١٠٠٠ نفر ظرف دو الی سه هفته فاجعه است و مولفه استاندارد نبودن خودرو در آن دخیل است.

در این مدت مسئولان نیروی انتظامی این مسأله را اعلام کرده‌اند و مقام معظم رهبری هم برای بار دوم بر این موضوع تاکید کردند و این تکلیفی برای خودروسازان و سازمان استاندارد است که باید همه پای کار بیایند. اگر خودرویی از استاندارد برخوردار نیست، باید جلوی شماره‌گذاری آن گرفته شود و ما هم در سازمان بازرسی به این امر ورود کرده‌ایم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار