۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

هالند در رئال‌مادرید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هالند در رئال‌مادرید؟. تحقیقات از حساب های باشگاه منچسترسیتی به اتهام نقض قوانین مالی با جدیت پیگیری می شود و شایعاتی در مورد اخراج این تیم از لیگ انگلیس یا کسر امتیاز وجود دارد. به گزارش فوتبالی، ...

هالند در رئال‌مادرید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هالند در رئال‌مادرید؟. تحقیقات از حساب های باشگاه منچسترسیتی به اتهام نقض قوانین مالی با جدیت پیگیری می شود و شایعاتی در مورد اخراج این تیم از لیگ انگلیس یا کسر امتیاز وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که منچسترسیتی به لیگ دسته دوی انگلیس سقوط کند، احتمال جدایی بسیاری از ستارگان این تیم وجود دارد که یکی از این نفرات ارلینگ هالند ستاره نروژی است که در تابستان گذشته با ۶۰ میلیون یورو از دورتموند راهی ورزشگاه اتحاد شد. در حقیقت هالند، سیتی را به خاطر پروژه ورزشی این تیم و اعتماد به گواردیولا انتخاب کرد تا از نظر ورزشی رشد کند و اگر قرار باشد که در این تیم درجا بزند، خواستار جدایی خواهد شد.

در قرارداد هالند با سیتی بندی وجود دارد که در سال ۲۰۲۴ بتواند با مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو به باشگاهی در خارج از لیگ انگلیس برود که رئال مادرید به صورت جدی شرایط خرید وی را زیر نظر دارد.

در صورتی که سیتی با جریمه ای سنگین مواجه شود، احتمال استعفای گواردیولا زیاد است و همین مسئله باعث می شود تا بسیاری از ستارگان این تیم شامل ارلینگ هالند جدا شوند چرا که بسیاری از آنها باشگاه انگلیسی را به خاطر پپ انتخاب کرده اند و بدون او تمایلی به ماندن در تیم نخواهند داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار