۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

هافبک پرسپولیس همچنان زیر نظر کادر پزشکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از مهر،هافبک پرسپولیس همچنان زیر نظر کادر پزشکی. سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را مثل روز گذشته سنگین و به مدت ۸۰ دقیقه برگزار کردند. هافبک پرسپولیس همچنان زیر نظر کادر پزشکی در این تمرین، ب...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از مهر،هافبک پرسپولیس همچنان زیر نظر کادر پزشکی. سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را مثل روز گذشته سنگین و به مدت ۸۰ دقیقه برگزار کردند.

هافبک پرسپولیس همچنان زیر نظر کادر پزشکی

در این تمرین، بازیکنان بخش‌های مختلفی را انجام دادند که در ابتدا، دوهای کوتاه و سرعتی، کارهای کششی و نرمشی در برنامه بود. سپس در دو گروه به پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، پاسکاری‌های تحت فشار روی آوردند.

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر «ننکا» تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

ضمن اینکه مثل روزهای گذشته، از تیم امید پرسپولیس چند بازیکن کمکی در تیم بزرگسالان حضور دارند تا آیتم‌های تمرینی و تاکتیکی به طور کامل انجام شود.

در پایان هم فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. این بخش با نظارت کامل سرمربی و کادر فنی اجرا شد و نکات لازم به بازیکنان منتقل گردید.

میلاد سرلک کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. ملی‌پوشان هم غایبان تمرین امروز بودند.

پرسپولیس فردا (شنبه) یک جلسه تمرین می‌کند و بعد از آن در دومین بازی دوستانه خود قبل از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار