۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

نگرانی های تمام نشدنی هواداران پرسپولیس برای یورگن لوکادیا/ اینبار ماجرا چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری؛ ۲‌هفته اول لیگ برتر بدون لوکادیا برای قرمز‌ها بدون حتی یک‌گل زده سپری شد. از زمان حضور این بازیکن در ترکیب، اما سرخ‌ها به‌خودشان آمدند و در ۴‌هفته متوالی، دروازه رقبا را باز کردند...

یورگن لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری؛ ۲‌هفته اول لیگ برتر بدون لوکادیا برای قرمز‌ها بدون حتی یک‌گل زده سپری شد. از زمان حضور این بازیکن در ترکیب، اما سرخ‌ها به‌خودشان آمدند و در ۴‌هفته متوالی، دروازه رقبا را باز کردند و ۴‌برد پیاپی را هم جشن گرفتند. یورگن نیز با زدن ۴‌گل، صدرنشین جدول گلزن‌ها شد و سیمای متفاوتی برای پرسپولیس ساخت. شرایط خط حمله پرسپولیس، اما دوباره تغییر کرد و باز هم سینوسی شد. آن‌ها این‌بار روبه‌روی تراکتور در گلزنی موفق نبودند و حتی رسیدن به یک پنالتی، شرایط را برای‌شان تغییر نداد.

این روند روبه‌روی سپاهان نیز تکرار شد تا پرسپولیس یحیی عملا در «۵۰ درصد» دیدار‌های این فصل هیچ گلی نزده باشد. هضم این اتفاق با حضور ۹۰ دقیقه‌ای لوکادیا در ترکیب کمی سخت‌تر بود. او که روبه‌روی رقبای ساده‌تری مثل نفت‌آبادان یا نفت مسجدسلیمان خوش درخشیده، در ۲‌بازی بزرگ با تراکتور و سپاهان آمادگی همیشگی را نداشت و نتوانست گره‌ای از کار پرسپولیس باز کند. این ستاره دقیقا برای چنین مسابقه‌ها و چنین موقعیت‌هایی جذب شد، اما روبه‌روی تیم‌های مدعی لیگ، چندان آماده نبوده و این مسئله حتی واکنش یحیی را نیز به‌دنبال داشته است. او قبل از مسابقه این هفته با مس رفسنجان، از این صحبت کرده که لوکادیا باید به آمادگی بیشتری برسد و نمایش‌های بهتری برای قرمز‌ها داشته باشد. مهاجم هلندی پرسپولیس، حالا با فشار انتظار‌ها روبه‌رو شده و بازی امروز برایش اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

 

 

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار