۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

نگرانی بزرگ پرسپولیس بابت دو ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛ پایان فصل با دو قهرمانی شیرین برای پرسپولیس، آغاز دغدغه جدید هواداران پرسپولیس بود که به سرعت با جملات نگران‌کننده سرمربی خود مواجه شدند و سپس شایعات بیشتر را در مورد بازیکنان ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛ پایان فصل با دو قهرمانی شیرین برای پرسپولیس، آغاز دغدغه جدید هواداران پرسپولیس بود که به سرعت با جملات نگران‌کننده سرمربی خود مواجه شدند و سپس شایعات بیشتر را در مورد بازیکنان خود از رسانه ها خواندند.

اگرچه بیشترین توجه مربوط به پیشنهاد سعودی علیرضا بیرانوند است اما قرارداد پنج بازیکن پرسپولیس به هم به پایان رسیده و در این بین شاید موضوع سرلک و صادقی بغرنج‌تر باشد.

صادقی فصل گذشته بعد از مذاکرات طولانی با مدیران باشگاه پرسپولیس به این تیم پیوست و در حالی که گفته می‌شد قرارداد دو ساله دارد، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قراردادش یک ساله است.

میلاد سرلک نیز در حالی که شایعات جدایی را متوجه خود میدید، در نهایت حاضر شد به مدت یک سال با پرسپولیس قرارداد امضا کند تا پروژه حضور در خارج از کشور را یک سال دیرتر پیش ببرد.

حالا هواداران پرسپولیس منتظرند هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی این تیم روشن شود تا پس از آن به سراغ تمدید با ستاره‌ها بروند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار