۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

نگرانی بزرگ ساپینتو از بازی مقابل سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  این‌طور که از داخل جلسات فنی آنها شنیده‌ایم، با توجه به آغاز فصل کاملاً طبیعی است که سپاهان هم مانند خود استقلال متحول شده و سرمربی جدیدی استخدام کرده است. به همین خاطر مانند یک هندوانه در بسته ب...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  این‌طور که از داخل جلسات فنی آنها شنیده‌ایم، با توجه به آغاز فصل کاملاً طبیعی است که سپاهان هم مانند خود استقلال متحول شده و سرمربی جدیدی استخدام کرده است. به همین خاطر مانند یک هندوانه در بسته بوده و شناخت کافی نسبت به آن وجود ندارد. این مشکل برای استقلالی‌ها در هفته دوم هم پابرجاست چون باید با ملوانی بازی کنند که از لیگ آزادگان صعود کرده و شرایط ویژه‌ای دارد اما قطعاً از بازی با مس کرمان در هفته سوم وضعیت برای استقلال بهتر خواهد شد چون دو مسابقه از این تیم دیده‌اند و نسبت به شرایط فنی کرمانی‌ها اطلاعات دقیقی به دست آورده‌اند.

منیبان نوشت: طبیعی است هفته به هفته شناخت آنها نسبت به رقبایشان بیشتر می‌شود و البته حریفان استقلال نیز دقیقاً همین وضعیت را پیرامون آبی‌پوشان تهرانی پیدا خواهند کرد. قطعاً ریکاردو آنقدر زرنگ است که بداند نتیجه دو بازی ابتدایی چقدر اهمیت دارد و حتی با وجود ناشناخته بودن سبک تاکتیکی رقبا، استقلال چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار