۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

نگاهی به بزرگ ترین ورزشگاه ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نگاهی به بزرگ ترین ورزشگاه ایرانی. هفته هجدهم لیگ برتر در حالی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد که تیم تراکتور تنها دو بار در این فصل از هوادارانش میزبانی کرده است. دو بازی مقابل هوادار و صنعت نفت...

نگاهی به بزرگ ترین ورزشگاه ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نگاهی به بزرگ ترین ورزشگاه ایرانی. هفته هجدهم لیگ برتر در حالی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد که تیم تراکتور تنها دو بار در این فصل از هوادارانش میزبانی کرده است. دو بازی مقابل هوادار و صنعت نفت که با کسب چهار امتیاز برای تی‌تی‌های شهر تبریز همراه بود.

حالا تراکتوری‌ها بعد از ۱۴۵ روز در ورزشگاه یادگار امام در حالی میزبان فولاد خواهند بود که بر اساس اعلام این باشگاه، سی درصد از ظرفیت این استادیوم در اختیار هواداران تراکتور خواهد بود.

این هفته علاوه بر تراکتور، دو تیم پرطرفدار دیگر، پرسپولیس و سپاهان، نیز در ورزشگاه آزادی و نقش جهان از هواداران خود میزبانی خواهند کرد. پرسپولیس، استقلال و سپاهان سه تیمی هستند که صاحب بزرگترین ورزشگاه‌های ایران بودند اما بسته بودن طبقه دوم استادیوم‌ها در تهران و اصفهان، باعث شده تا این عنوان به تراکتور برسد.

تراکتور که در سالهای اخیر بیشتر بازیهای خود را در مجموعه بنیان دیزل برگزار کرده، با اجازه ورود تماشاگران به استادیوم یادگار امام منتقل می‌شود که به عنوان ورزشگاه ۷۰ هزار نفری شناخته می‌شود اما به گزارش منابع رسمی، حدود ۶۶ هزار صندلی در خود دارد.

بنابراین تراکتور با ورزشگاه ۶۶ هزار نفری بزرگترین استادیوم ایران را در اختیار دارد و تا زمان بازسازی ورزشگاه آزادی و باز شدن طبقه دوم نقش جهان، فرصت این را دارد تا با کری‌خوانی برای سه تیم بزرگ ایران، خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران مطرح کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط