۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

نکونام: فولاد فصل بعد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

[ad_1] خبرورزشی – جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: موقعیتی به حریف ندادیم و پرسپولیس هیچ ضربه در چارچوبی نداشت. فقط دو شوت نصفه و نیمه بود که فکر می‌کنم در فوتبال طبیعی است. تیم‌های پُرمهره در...

نکونام: فولاد فصل بعد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

[ad_1]

خبرورزشی –

جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: موقعیتی به حریف ندادیم و پرسپولیس هیچ ضربه در چارچوبی نداشت. فقط دو شوت نصفه و نیمه بود که فکر می‌کنم در فوتبال طبیعی است. تیم‌های پُرمهره در همه بازی‌ها موقعیت‌سازی می‌کنند و حریف را تحت فشار می‌گذارند، اما در نیمه اول اینقدر بابرنامه بازی کردیم که اگر در پاس‌های آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم فرصت گلزنی داشته باشیم یا در ضربات ایستگاهی به حریف ضربه بزنیم. بازی سنگینی برای دو تیم بود. پرسپولیس تیمی پُرمهره است و یکی از قدرت‌های آسیاست.

وی با تمجید از داور مسابقه گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است، وحید کاظمی برنده بازی بود و قضاوتی فوق‌العاده انجام داد. بازی بسیار درگیرانه، فیزیکی و سنگین بود که هر دو تیم از قضاوت کاظمی رضایت داشتند. او عالی و بی‌نقص بود. من از کاظمی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه شاگردانش زحمت می‌کشند، خاطرنشان کرد: مشکل‌مان این بود که در سه هفته متوالی، بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و هفته گذشته تیمی که نداشتم، قوی‌تر از تیم داخل زمین بود. مقابل مس رفسنجان بازیکن تعویضی نداشتیم و در آخر بازی، چهار مدافع چپ به زمین آوردیم. دست‌مان در این مسابقه خالی بود. عدم تمرکز در دقایق پایانی و سوت‌هایی که زده شد، حریف را صاحب فرصت گلزنی کرد و باختیم.

وی با بیان اینکه همه روند رو به رشد فولاد پس از تعطیلات لیگ برتر را مشاهده می‌کنند، بیان کرد: بازی سختی داشتیم و تمرین، بازی کردن و ریکاوری در دمای ۵۰ درجه سخت است. از چهار مسابقه، سه بار در این گرما به میدان رفتیم که دو بازی مقابل تیم‌های مدعی و پُرمهره پرسپولیس و سپاهان بود. برابر نفت مسجدسلیمان هم به میدان رفتیم که گلزنی به این تیم واقعاً سخت است. تلاش می‌کنیم بازی‌های قابل قبولی ارائه کنیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم با تمرکز کافی در چهار بازی باقیمانده به میدان برویم و لیگ را با جایگاهی مناسب تمام کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره غیبت فرشاد احمدزاده تصریح کرد: پس از بازی با مس رفسنجان، احمدزاده به دلیل بازی روی چمن مصنوعی و فشار بازی با سپاهان، دردی از ناحیه کشاله احساس می‌کرد که MRI گرفت و چیز مهمی نبود. احمدزاده بازیکن مهمی است و تلاش کردیم او را برای دیدارهای آینده حفظ کنیم. احمدزاده در دیدارهای آینده به تیم کمک می‌کند و او را در این هفته‌ها خواهیم داشت.

نکونام در مورد غیبت محسن فروزان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: غیبت او فنی بوده است. احسان مرادیان عملکرد خوبی داشته است و در این مسابقه بازی کرد.

وی در مورد اعتراض مربی پرسپولیس به چمن بلند ورزشگاه شهدای فولاد گفت: خودمان هم از این چمن ناراضی هستیم و مقابل نفت همین مشکل را داشتیم. وقتی چمن خوزستان و کشورهای این منطقه را کوتاه می‌کنند، زرد می‌شود و نمی‌توان آن را کوتاه کرد. این چمن پُرپشت است و اگر کوتاه شود، اینگونه می‌شود. چمن را تا حد ممکن کوتاه کردند و ما هم سه بازی متوالی در این ورزشگاه داریم که به خستگی تیم اضافه می‌کند. شرایط برای ما خوب نیست و چمن در بازی با تراکتور بلندتر هم بود. امیدوارم امسال را به خوبی و خوشی تمام کنیم تا سال بعد چمن بهتری داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد انتظار فوتبالدوستان خوزستانی برای سهمیه آسیایی تصریح کرد: برنامه سال گذشته ما این بود که جایگاه تیم را ارتقا بخشیم که توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. امسال هم تلاش خود را خواهیم کرد. یک نیم‌فصل در نساجی و دو سال در باشگاه بزرگ فولاد مربیگری کردم. این توقعات برای من خوشایند و سخت است. به مردم خوزستان قول می‌دهم تا روزی که اینجا هستم، به همراه مدیریت باشگاه تمام تلاشم را می‌کنم تا برای مردم خوزستان که فولاد دلخوشی آنهاست، بهترین نتایج را بگیریم.

نکونام با اشاره به اشتباهات داوری علیه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: قولی نمی‌دهیم، اما همه بازی‌ها را به چشم یک فینال می‌بینیم و قطعاً بهترین عملکرد را ارائه می‌کنیم. مقابل نساجی و سایپا شکست خوردیم و هر دو داور محروم شدند، اما این موضوع به درد ما نمی‌خورد. جایی که داوری خوب باشد، تشکر می‌کنیم و جایی که ایراد باشد، انتقادات خود را مطرح می‌کنیم. فوتبالی صحبت می‌کنیم و بی‌احترامی نمی‌کنیم یا تهمتی نمی‌زنیم.

«توقع ما این است که بهترین داوران را برای همه تیم‌ها بگذارند و همه را به یک چشم نگاه کنند.»، وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: اگر اشتباهی برای تیمی رخ داده یا خیر، به هفته بعد مربوط نیست و امیدوارم قضاوت‌ها همین‌گونه باشد. همه داوران زحمت می‌کشند و ان‌شاءالله همه با هم کمک کنیم تا فوتبال ما پیشرفت کند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای فصل آینده به باشگاه ارائه کرده است یا خیر، بیان کرد: خیر. نه برنامه‌ای خواسته شده است و نه برنامه‌ای دادیم. باشگاه تصمیم‌گیرنده است و باید ببینیم سال آینده شرایط چگونه پیش می‌رود. سه سال است که در خدمت فولاد هستم و تمام تلاش خود را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. هر مربی به اینجا بیاید، باعث افتخار اوست. فولاد این بستر را دارد که سال آینده با این تیم و کمی تغییرات، مدعی قهرمانی باشد. امیدوارم پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود.

نکونام با اشاره به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد خوزستان اظهار داشت: این فصل مظلوم‌ترین تیم بودیم و بیشترین ضرر را در پنجره نقل‌وانتقالات کردیم. اگر مانند سال گذشته می‌توانستم سه یا چهار بازیکن بگیرم، تیم من شرایط خیلی بهتر و روان‌تری پیدا می‌کرد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و ضربه خوردیم. امیدوارم فولاد در سال‌های آینده موفق باشد و این آرزوی قلبی من است. فولاد جایی است که من کار کردم و به آن عِرق دارم.

وی در ادامه گفت: هواداران فولاد را دوست دارم، از صمیم قلب به آنها احترام می‌گذارم و از همه هواداران تشکر می‌کنم. آنها اینقدر شرایط خوبی ایجاد کردند که بازیکنان ما باید بدانند در چه تیمی هستند و پیراهن چه تیمی بر تن دارند. جای فولاد و فوتبال خوزستان همیشه بالای جدول است و امیدوارم همیشه در این جایگاه باشد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار