۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

نوسان ارزهای دیجیتال در دومین روز تابستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رقابت بین خریداران و فروشندگان بیت‌کوین در سطح ۳۰ هزار دلاری به شدت بالا گرفته است؛ چرا که کانال ۳۰ هزار دلاری مرز روانی بسیار مهمی محسوب می‌شود و شکسته شدن آن بیت‌کوین را به سمت ۲۰ هزار دلار سوق ...

ارز دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رقابت بین خریداران و فروشندگان بیت‌کوین در سطح ۳۰ هزار دلاری به شدت بالا گرفته است؛ چرا که کانال ۳۰ هزار دلاری مرز روانی بسیار مهمی محسوب می‌شود و شکسته شدن آن بیت‌کوین را به سمت ۲۰ هزار دلار سوق خواهد داد.

در یک ماه اخیر بدترین دوره ارز‌های دیجیتالی در پنج سال اخیر بوده، اما برخی از معامله گران امیدوار  هستند که در روز‌های باقی مانده از ماه ژوئن این روند تغییر پیدا کند.

به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید استخراج ارز‌های دیجیتالی در چین، صرافی هیوبی اعلام کرده که حداکثر میزان مجاز اهرم معاملاتی برای کاربران چینی خود را کاهش داده است.

در ادامه اتخاذ رویکرد سخت مقابل ارز‌های دیجیتالی این بار بانک مرکزی روسیه هم نسبت به آن‌ها جبهه گرفته است.

در انگلیس هم برخی از بانک‌های این کشور به مشتریان خود اعلام کرده‌اند به دلیل کلاه برداری‌های صورت گرفته و سواستفاده از امکانات معاملات ارز‌های دیجیتالی، دارندگان حساب در این بانک‌ها حق خرید و فروش با استفاده از پلتفرم‌های صرافی‌های ارز‌های دیجیتالی باینانس و کراکن را نخواهند داشت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۲۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۹۳ درصد کمتر شده است.

گفتنی است، در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۱.۲۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۲۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۳۶.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۷۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در دوم تیر را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۳۴,۲۱۸ ۸۴۰,۰۶۰,۱۴۸
اتریوم ۲,۰۲۸ ۴۹,۸۰۹,۸۶۹
تتر ۱ ۲۴,۵۷۴
بایننس کوین ۲۹۰ ۷,۱۲۳,۹۳۰
کاردانو ۱.۲۷ ۳۱,۱۹۹
ریپل ۰.۶۲ ۱۵,۳۷۸
دوج کوین ۰.۲۱ ۵,۳۰۴
 ای یو اس دی کوین ۱ ۲۴,۵۹۵

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار