۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲

نوروزی: مجلس به دنبال امن کردن فضای مجازی است نه محدودیت اینترنت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: فضای مجازی در شرایط فعلی فاقد هرگونه ضابطه، قانون و مقررات است و طرح حمایت از...

نوروزی: مجلس به دنبال امن کردن فضای مجازی است نه محدودیت اینترنت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: فضای مجازی در شرایط فعلی فاقد هرگونه ضابطه، قانون و مقررات است و طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال ضابطه‌مند کردن و قانونمند کردن این فضا است.

وی افزود: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال مسدودسازی نیست بلکه به دنبال آن است تا همه کاربران از اینترنتی امن برخوردار باشند و بتوانند در فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و دادن فرصت به آنها برای فعالیت هستیم و وقتی این ظرفیت برای ارائه خدمات به کاربران در فضای مجازی در داخل کشور وجود دارد چه بهتر که ما از این ظرفیت استفاده کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد:‌ اینکه بیشتر پهنای باند اینترنت ما در اختیار پلت‌فرم‌های خارجی باشد نمی‌توان شرایط امنی را برای کاربران متصور بود و بهتر است هم آنها یک نماینده حقوقی در ایران داشته باشند و در صورت تضییع حقوق کاربران پاسخگو باشند و هم اینکه این پهنای باند بیشتر در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار گیرد.

وی در پایان گفت: هدف ما به هیچ‌وجه تعطیلی کسب و کارهای مردم در فضای مجازی نیست بلکه به دنبال آن هستیم تا با فراهم آوردن زیرساخت این کسب و کارها را رونق بخشیم.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار