۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

نورافکن از گل سوم اخراج ساخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نورافکن از گل سوم اخراج ساخت!. درحالی که سپاهان دو گل از حریف خود در نقش جهان پیش بود و نتیجه بازی رفت را در نیمه اول تکرار کرده بود روی یک فرصت ایده آل در آغاز نیمه دوم امید نورافکن در موقعیت تک ب...

نورافکن از گل سوم اخراج ساخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نورافکن از گل سوم اخراج ساخت!. درحالی که سپاهان دو گل از حریف خود در نقش جهان پیش بود و نتیجه بازی رفت را در نیمه اول تکرار کرده بود روی یک فرصت ایده آل در آغاز نیمه دوم امید نورافکن در موقعیت تک به تک با محسن فروزان قرار گرفت و در حالی که از دروازه بان گل گهر عبور کرده بود روی یک صحنه قصد گرفتن پنالتی داشت و نقش بر زمین شد اما داور مسابقه این صحنه را خطا تشخیص نداد و با نشان دادن کارت زرد دوم ستاره سپاهان را از بازی اخراج کرد.

نورافکن که به تازگی قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده بود در نیمه اول این مسابقه نمایش دلپذیری مقابل هواداران سپاهانی ارائه داد و از خوب‌های تیمش در این مسابقه بود اما روی یک صحنه در میانه زمین در اواسط نیمه اول کارت زرد نخست خود را دریافت کرده بود اما بدون توجه به این موضوع روی فرصتی که روی پاس فوق العاده رامین رضائیان به وجود آمده بود با تمارض به قصد گرفتن پنالتی علاوه بر اینکه فرصت ایده آل گلزنی سپاهان را از دست داد خودش نیز با کارت زرد دوم مواجه شده و از بازی اخراج شد.

بدین ترتیب سپاهان بیش از ۴۰ دقیقه در نیمه دوم باید ده نفره به بازی ادامه داده و مقابل تیم سراسر حمله قلعه نویی از دو گل زده خود محافظت کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط