۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

نوحه حمایت فدراسیون فوتبال ایران از طرفداران تیم ملی ایران لو رفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نوحه حمایت فدراسیون فوتبال ایران از طرفداران تیم ملی ایران لو رفت+جزئیات.  یکی از نگرانی‌های فدراسیون فوتبال برای جام جهانی، حضور تماشاگران ایرانی در دوحه است. فدراسیون اینگونه از طرفداران تیم ملی ...

نوحه حمایت فدراسیون فوتبال ایران از طرفداران تیم ملی ایران لو رفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نوحه حمایت فدراسیون فوتبال ایران از طرفداران تیم ملی ایران لو رفت+جزئیات.  یکی از نگرانی‌های فدراسیون فوتبال برای جام جهانی، حضور تماشاگران ایرانی در دوحه است.

فدراسیون اینگونه از طرفداران تیم ملی حمایت می‌کند

فدراسیون برای سه بازی تیم ملی در قطر حدود ۲۳ هزار بلیت فروخته است. اما هزینه سرسام‌آور اسکان در دوحه و گرانی هتل‌ها باعث شده که احتمال عدم حضور تماشاگران ایرانی وجود داشته باشد.

اما پس از جلسه‌ای که مسئولان وزارت ورزش، وزارت راه، فدراسیون فوتبال و نمایندگان مجلس در ۴۸ ساعت اخیر داشته‌اند، قرار بر این شده تا تعداد پروازها، بخصوص در روز مسابقات تیم ملی، از ایران به قطر افزایش پیدا کند تا تماشاگران ایرانی بتوانند مسابقات ایران را تماشا کرده و بلافاصله به کشور بازگردند.

فدراسیون فوتبال ایران

فدراسیون فوتبال ایران

هم‌چنین قرار است در دوحه و قبل از شروع مسابقات، بسته‌های فرهنگی مثل شال، کلاه و پرچم ایران در اختیار طرفداران‌ برای تشویق قرار گیرد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط