۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵

نهاد ارزشمند شورای حل اختلاف در حل مشکلات و مسائل حقوقی مردم نقش موثری دارد

[ad_1] خبرگزاری میزان – علیرضا باوی، معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان به همراه بحرانی رئیس شورا‌های حل اختلاف اهواز، هوشجون مسئول حفاظت و اطلاعات و باوی مسئول خدمات و پشتیبانی اداره کل توسعه حل اختلاف استان در بازدید...

نهاد ارزشمند شورای حل اختلاف در حل مشکلات و مسائل حقوقی مردم نقش موثری دارد

[ad_1]

خبرگزاری میزان – علیرضا باوی، معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان به همراه بحرانی رئیس شورا‌های حل اختلاف اهواز، هوشجون مسئول حفاظت و اطلاعات و باوی مسئول خدمات و پشتیبانی اداره کل توسعه حل اختلاف استان در بازدید از مجتمع شماره ۲ شورای حل اختلاف اهواز ضمن تشکر از قضات، اعضاء و کارکنان این مجتمع با تاکید بر رسالت ذاتی شورا‌های حل اختلاف در تلاش برای برقراری مصالحه و حل و فصل اختلافات طرفین دعوا گفت: همه باید تلاش کنیم فرهنگ صلح وسازش در جامعه گسترش پیدا کند و تلاش مضاعف همه افرادی که در امر صلح وسازش سهیم‌اند را می‌طلبد.

وی افزود: مردم می‌توانند از طریق نهاد ارزشمند شورای حل اختلاف مشکلات و مسائل حقوقی خود را پیگیری کرده و با همکاری کارشناسان مجرب در شورای حل اختلاف درصدد رفع آن برآیند که خوشبختانه تاکنون شورای حل اختلاف خدمات ارزنده و فراوانی به مردم ارائه نموده است.

باوی خاطر نشان کرد: محوریت شورا‌های حل اختلاف براساس صلح و سازش پایه ریزی شده و از همه همکاران قضائی و اداری شورا خواستارم تمام تلاش و همت خویش را در راستای همین امر بنا نمایند.

وی تقویت هر چه بیشتر شورا‌ها را مؤثر در رسیدن به اهداف دانست و گفت: شورا‌های حل اختلاف خوزستان با کمبود فضای فیزیکی مناسب روبروست که امید است با همراهی مسئولان تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شود.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در این بازدید اظهار داشت: انجام برخی تعمیرات اساسی و تجهیز شعب شورای حل اختلاف به لوازم ضروریست و باید با استفاده بهینه از امکانات رضایتمندی ارباب رجوع را محقق کند.

 

  • بیشتر بخوانید:
  • صلح و سازش بیش از ۵۴۰۰ دعوای خانوادگی در آذربایجان‌غربی با اقدامات شورای حل اختلاف

    در این بازدید باوی ضمن گفتگو با مراجعه کنندگان، وضعیت صلح و سازش شعب را بررسی و پرونده‌های جریانی و مختومه را مورد ملاحظه و مطالعه قرار داد و روند رسیدگی و صلح و سازش پرونده‌ها و مسائل شکلی و ماهوی را بررسی نمود و همچنین دستورات لازم را در خصوص بهتر انجام شدن امور و رفع نواقص اداری، عمرانی و رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار