۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

نماز جمعه در هیچ شهرستان استان اردبیل اقامه نمی‌شود- اخبار

[ad_1] به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی زمزم در جممع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل حاکمیت وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران در هیچ یک از شهرستان‌های اردبیل فریضه نماز جمعه در این استان ...

نماز جمعه در هیچ شهرستان استان اردبیل اقامه نمی‌شود- اخبار

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی زمزم در جممع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل حاکمیت وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران در هیچ یک از شهرستان‌های اردبیل فریضه نماز جمعه در این استان برپا نمی‌شود.

وی افزود: مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را مستلزم همراهی و همکاری عموم مردم دانست و  این تصمیم برای حفظ سلامت نمازگزاران و کاهش تجمعات در استان اجرا می‌شود و تا رفع خطر شیوع گسترده این بیماری ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل بیان کرد:  مدت زیادی از شیوع کرونا می‌گذرد و پرستاران و کادر درمان هم باید ظرفیت و توان کافی را داشته باشند لذا از مردم‌ خواهش می‌کنم با رعایت و پیشگیری که مهمترین راه است کمک کنند تا شرایط بدتر نشود.

زمزم تصریح کرد:  تمام سعی و تلاش ما این است که برای ترویج برنامه‌های فرهنگی و معنوی از بستر فضای مجازی بهره‌گیری کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق برنامه‌های مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: همچنین از کلیه هموطنان عزیز درخواست می‌شود در فرصت ماه مبارک رمضان جهت ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و شفای همه بیماران دست به دعا بردارند.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ح

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار