۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

نقل و انتقالات استقلال| دو گزینه جدی برای تقویت خط میانی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، استقلال فصل بسیار خوبی را با فرهاد مجیدی تجربه کرد و توانست با اقتدار جام قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد. خط میانی استقلال با حضور مهدی پور پور و زبیر نیک نفس از مهم ...

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، استقلال فصل بسیار خوبی را با فرهاد مجیدی تجربه کرد و توانست با اقتدار جام قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد.

خط میانی استقلال با حضور مهدی پور پور و زبیر نیک نفس از مهم ترین نقاط قوت تیم بود و هر دو بازیکن نمایش بسیار خوبی داشتند با این حال به نظر می رسد که آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی خط میانی خود را تقویت خواهند کرد.

گزینه نخست و جدی آبی پوشان برای تقویت خط میانی علی کریمی است که فصل خوبی را در لیگ ترکیه تجربه نکرد.او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به استقلال برگردد.رابطه خوب این بازیکن با فرهاد مجیدی باعث شده است تا بسیار به آبی پوشان نزدیک باشد.

و اما گزینه دیگر برای تقویت خط میانی استقلال سعید عزت‌اللهی است که خبرها حاکی از مذاکره رسمی آبی پوشان با او می دهد.

پیش از این هم خبرهایی درباره پیوستن این بازیکن به پرسپولیس به گوش رسید که این احتمال با توجه به بازگشت نوراللهی بسیار کم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار