۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

نقل و انتقالی بزرگ، برای تاریخ‌سازی در پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  یارگیری نفر به نفر مهدی هاشمی نسب در روز بازی برگشت کوپکتداق ترکنمستان مقابل پرسپولیس با علی دایی باعث شد تا مدافع نه چندان مطرح آن روزها، گزینه علی پروین برای حضور در پ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | قرارداد جنجالی لژیونر پرسپولیس صدای خودش را هم دراورد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  یارگیری نفر به نفر مهدی هاشمی نسب در روز بازی برگشت کوپکتداق ترکنمستان مقابل پرسپولیس با علی دایی باعث شد تا مدافع نه چندان مطرح آن روزها، گزینه علی پروین برای حضور در پرسپولیس شود.

مهدی هاشمی نسب در اردیبهشت سال ۷۶ بله نهایی را به پرسپولیس گفت و از کشور ترکمنستان به ایران بازگشت تا روزهای بزرگی را برای خود و هواداران پرسپولیس در دربی ها رقم بزند. هر چه قدر استقبال از او بعد از گل اولش در دربی آبان ۷۷ بیشتر و بیشتر شد، بدرقه او به استقلال هم بعد از زدن ۴ گل به این تیم برای او سخت و دشوار گذشت.

ستاره آن سالهای سکوهای ورزشگاه آزادی، چهار بار در دربی ها به برومند و طباطبایی گل زد و بعد از اختلاف نظر با علی پروین راه خود را از پرسپولیس جدا کرد و به رقیب دیرینه پیوست. او بعد از رفتن به استقلال در دربی دی ۷۹ به پرسپولیس و عابدزاده گل زد تا در فاصله دو سال پائیز ۷۷ تا زمستان ۷۹ موفق به زدن ۵گل در دربی‌ها شود. رکوردی بزرگ و ماندگار از مردی که به یاغی معروف شد و با همین نام ماندگار شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار