۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

نقل و انتقالات یوونتوس؛ از گابریل ماگالاش و آرتور تا جورجینیو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،گابریل ماگالاش مدافع ۲۴ ساله برزیلی آرسنال گزینه اول یوونتوس برای پر کردن جای خالی جورجو کیه لینی است. در همین راستا بیانکونری با برتولوچی، مدیربرنامه‌های جدید گابریل تماس...

نقل و انتقالات یوونتوس؛ از گابریل ماگالاش و آرتور تا جورجینیو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،گابریل ماگالاش مدافع ۲۴ ساله برزیلی آرسنال گزینه اول یوونتوس برای پر کردن جای خالی جورجو کیه لینی است. در همین راستا بیانکونری با برتولوچی، مدیربرنامه‌های جدید گابریل تماس گرفته است. یوونتوس برای راضی کردن آرسنال به این انتقال، در نظر دارد آرتور ملو هافبک برزیلی خود را پیشنهاد دهد. آرسنال در زمستان گذشته علاقه زیادی به جذب این هافبک ۲۵ ساله داشت و آن‌ها هم‌چنان از ایده جذب آرتور استقبال می‌کنند.

گاتزتا دلو اسپورت هم گزارش داده یوونتوس غیر از پل پوگبا، هدف دیگری نیز برای خط هافبک خود دارد و آن بازیکن، جورجینیو بازیساز ۲۹ ساله چلسی و تیم ملی ایتالیا است. یوونتوس در نظر دارد جورجینیو و پوگبا را کنار هم در خط هافبکش داشته باشد. اگرچه یوونتوس برای خرید دو هافبک، باید خروجی هم داشته باشد و پیش‌بینی می‌شود وستون مک کنی کسی است که برای تامین بودجه ممکن است به فروش برسد. تاتنهام یکی از تیم‌هایی است که به جذب این هافبک آمریکایی علاقه دارد و پس از تجربه خوب خرید رودریگو بنتانکور و دیان کولوسفسکی، تاتنهام مایل است با یوونتوس معامله کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار