۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

نقل و انتقالات پرسپولیس / ستاره لیگ برتر، دست رد به درخواست پرسپولیس و سپاهان زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، نقل و انتقالات پرسپولیس / ستاره لیگ برتر، دست رد به درخواست پرسپولیس و سپاهان زد. رضا شکاری، بازیکن گل‌گهر پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظها...

سعید صادقی محاصره شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، نقل و انتقالات پرسپولیس / ستاره لیگ برتر، دست رد به درخواست پرسپولیس و سپاهان زد. رضا شکاری، بازیکن گل‌گهر پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قسمت شد و هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت، گلزنی کردم ولی در فکر آن نبودم؛ نه من بلکه کل تیم‌مان اینطور است.

بازیکن گل‌گهر در واکنش به این که این تیم گران‌ترین کادر بازیکنان و فنی لیگ برتر را دارد، بیان کرد: ما نسبت به تیم‌های عربستانی خیلی عقبیم اما در فوتبال ایران، تیم ما شفاف‌سازی کرد و فکر می‌کنم از نظر قرادادی، پنجم و ششم است.

شکاری در پاسخ به این سوال که آیا گل‌گهر مدعی قهرمانی است؟ گفت: تیم‌های آقای قلعه‌نویی همیشه در کورس هستند و همیشه تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای سیرجان باشیم. البته هنوز خیلی زود است و باید صبر کنیم تا راجع به قهرمانی صحبت کنیم.

او درباره پیشنهاداتی که از پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: من با گل‌گهر قرارداد دارم و باشگاه باید تصمیم بگیرد. من تمرکزم را تا پایان فصل برای گل‌گهر می‌گذارم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار