۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

نقل و انتقالات | نیم نگاه سیامک نعمتی به گل گهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شفقنا؛ تصمیم یحیی گل محمدی در دیدار برابر گل گهر نشان داد که سیامک نعمتی چاره ای جز جدایی از تیم در زمستان ندارد. به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته چهاردهم رقابت های ل...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شفقنا؛ تصمیم یحیی گل محمدی در دیدار برابر گل گهر نشان داد که سیامک نعمتی چاره ای جز جدایی از تیم در زمستان ندارد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر توانست برابر گل گهر به پیروزی دست پیدا کند.

پرسپولیس در این بازی با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا برنده یک بازی ۶ امتیازی شود و شانس خود را برای قهرمانی در نیم فصل بسیار زیاد کند.

یحیی گل محمدی در نیمه دوم این بازی دست به تصمیم عجیبی زد. دانیال اسماعیلی فر به خاطر آسیب دیدگی نتوانست به بازی ادامه دهد و پیش بینی می شد که سیامک نعمتی حداقل در این شرایط در ترکیب پرسپولیس به میدان رود و فرصت بازی به او داده شود اما گل محمدی در این شرایط هم به نعمتی بازی نداد.

سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت که از وحدت هنانوف به جای اسماعیلی فر استفاده کند که اتفاقا این بازیکن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و ثابت کرد که شایسته فرصت بیشتری در ترکیب پرسپولیس است.

به نظر می رسد که سیامک نعمتی گزینه سوم پرسپولیس برای سمت راست است و با این شرایط پیش بینی می شود که جدایی او در زمستان قطعی است. نعمتی از بازیکنان باکیفیت پرسپولیس است و بعید است که او نیمکت نشینی را تحمل کند. از گل گهر به عنوان مشتری جدی این بازیکن یاد می شود و به نظر می رسد که او راهی گل گهر خواهد شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار