۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

نقل و انتقالات تابستانی استقلال| اسم نخستین خرید استقلال در نقل و انتقالات لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شفقنا؛ آبی پوشان پایتخت که در این فصل با ریکاردو ساپینتو پرتغالی نتایج نسبتا موفقی را کسب کرده‌اند تلاش دارند تا با پیروزی مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی ضمن انتقام شکست در دیدار برگشت ...

نقل و انتقالات تابستانی استقلال| اسم نخستین خرید استقلال در نقل و انتقالات لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شفقنا؛ آبی پوشان پایتخت که در این فصل با ریکاردو ساپینتو پرتغالی نتایج نسبتا موفقی را کسب کرده‌اند تلاش دارند تا با پیروزی مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی ضمن انتقام شکست در دیدار برگشت لیگ برار ، قهرمانی جام حذفی را هم از آن خود کنند.

نتایج خوب استقلال باعث شده تا مدیران استقلال بخواهند تا قرارداد ساپینتو را بدای حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند. استقلالی‌ها همچنین در نظر دارند تا بعد از فینال جام حذفی کار خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی رسما آغاز کنند.

در همین زمینه گفته می‌شود این باشگاه با محمد نادری بازیکن سابق خود برای بازگشت استقلال مذاکراتی نیز داشته است. نادری که امروز رسماً از آلتای اسپور ترکیه جدا شد به احتمال فراوان مذاکرات خود را با استقلال بعد فینال جام حذفی ادامه خواهد داد و در صورت توافقات پایانی این بازیکن قرارداد خود را با آبی پوشان امضا خواهد کرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار