۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳

نقل و انتقالات استقلال / پایان همکاری ستاره محبوب تیم ملی از جمع آبی پوشان خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب استقلال به بازی با ذوب آهن بر می گردد. او دقایق کوتاهی به میدان آمد اما در همان دقایق کوتاه می‌توانست روی پاس رو به جلو مهدی قایدی گلزنی کند که توپ بعد از برخورد...

رکب سخت یحیی به آجرلو / مدافع ملی پوش پس از مذاکره با آبی ها، سرخ پوش شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب استقلال به بازی با ذوب آهن بر می گردد. او دقایق کوتاهی به میدان آمد اما در همان دقایق کوتاه می‌توانست روی پاس رو به جلو مهدی قایدی گلزنی کند که توپ بعد از برخورد به او کمانه کرد و از بالای دروازه راهی بیرون شد. به نظر می‌رسد، این حضور کم نمی‌تواند جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ را راضی کند و در صورتی که در وضعیت فنی او تغییری ایجاد نشود، شاید اردوی تیم آبی را ترک کند و چه بسا به همین دلیل از هم اکنون علامت خداحافظی را نشان داده است.

ترافیک بازیکن در اردوی این فصل استقلال نه تنها موجب نیمکت نشینی ابوالفضل جلالی بلکه موجب نیمکت نشینی خیلی از مهره هایی شده است که فصل گذشته جزء مهره‌های کلیدی تیم آبی بودند. اما این موضوع اجتناب ناپذیر است و هر مربی دیگری هم جای ریکاردو ساپینتو بود می‌توانست از ۱۱ بازیکن در ترکیب ثابت استفاده کند و ۵ بازیکن را به عنوان مهره های جایگزین به میدان بفرستد. نکته جالب توجه در اردوی تیم استقلال که ریکاردو ساپینتو به خوبی از مدیریت این تیم بر آمده است و بازیکنان ناراضی هم سعی کرده اند با احترام به تصمیمات مربی پرتغالی در تمرینات هم چنان خوب ظاهر شوند که به طور حتم ابولفضل جلالی هم یکی از آنهاست. ناراحتی بازیکن نیمکت نشین هم طبیعی است و بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، در صورت رضایت هیچ وقت قادر به تغییر وضعیت خود نخواهد بود.

پیش بینی می‌شود، در صورت ادامه این وضعیت ابوالفضل جلالی اردوی تیم آبی را ترک کند چرا که این نیمکت نشینی موجب شده تا او اردوی تیم ملی را از دست دهد. برای این بازیکن شمالی که قبلا در تیم سایپا بازی می‌کرده قابل قبول نیست که بعد از بازی در جام جهانی به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی، حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست دهد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار