۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

نقل وانتقالات پرسپولیس از بازگشت ستاره محبوب سرخ پوشان / حضور بمب نقل و انتقالات در جمع یاران یحیی گل محمدی قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقل وانتقالات پرسپولیس از بازگشت ستاره محبوب سرخ پوشان / حضور بمب نقل و انتقالات در جمع یاران یحیی گل محمدی قطعی شد.  تیم پرسپولیس در حالی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت که سرخپوشان پایتخت در این بازی...

سروش رفیعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقل وانتقالات پرسپولیس از بازگشت ستاره محبوب سرخ پوشان / حضور بمب نقل و انتقالات در جمع یاران یحیی گل محمدی قطعی شد.  تیم پرسپولیس در حالی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت که سرخپوشان پایتخت در این بازی بدون محروم وارد زمین خواهند شد و شاید سعید صادقی تنها بازیکن مصدوم این تیم باشد. سروش رفیعی هم که به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد فصل، محروم شد، در این دیدار به میدان خواهد رفت.

سروش در دیدار مقابل ذوب آهن که منجر به محرومیتش شد، با یک ارسال دیدنی از روی ضربه ایستگاهی موفق شد زمینه‌ساز تک گل سه امتیازی امید عالیشاه شود. شاید اگر او در بازی با فولاد هم حضور داشت، می‌توانست با ارسالهای خطرناک دروازه حریف را تهدید کند و موقعیت‌های بیشتری به وجود بیاورد.

حالا بازگشت او به فهرست پرسپولیس، امکان‌های بیشتری را در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار خواهد داد و او امیدوار است که با حضور این ستاره شماره ۷ آلومینیوم را از سر راه بردارد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.

نکته جالب اینکه رفیعی در بازی دور رفت پرسپولیس و آلومینیوم در ترکیب اصلی حضور داشت و عملکرد خوبی را هم از خود نشان داد و حالا باید دید یحیی از او چه استفاده‌ای می‌کند.

حرف عجیب گل محمدی به واسطه های برگشت نعمتی

سیامک نعمتی با نظر یحیی گل محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت. او که شایعات زیادی را حول مقصد آینده‌اش دنبال می‌کرد، تا دقایق پایانی نقل و انتقالات مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد اما در نهایت با این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس سه شرط گذشت از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت ۴ میلیاردی برای دریافت رضایتنامه قطعی و در نهایت انتقال قرضی را پیش روی این بازیکن قرار داد.

نعمتی با بخشش مطالبات یک و نیم میلیاردی مشکلی نداشت و اعلام کرده بود به خاطر علاوه به این تیم و هوادارانش آن را قبول خواهد کرد، اما تیم‌های خواهان او برای پرداخت ۴ میلیاردی رضایتنامه با مانع مواجه بودند. همچنین پروسه نهایی انتقال قرضی نیز از سوی برخی از تیم‌های خواهان او رد شد تا طرفین نتوانند به مذاکره مثبتی دست یابند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق دست یافتند اما یحیی گل محمدی هنوز کوتاه نیامده و راضی به حضور سیامک نعمتی در تمرینات پرسپولیس نیست!

وساطت بزرگ ترهای پرسپولیس و حتی برخی مسئولان باشگاه نیز نتوانسته است سرمربی این تیم را راضی به بازگشت شماره ۸۸ به تمرینات کند.

کسانی که از نزدیک یحیی گل محمدی را می شناسند به خوبی می دانند او وقتی از بازیکنی دلزده یا دل چرکین می شود و ” نه” می گوید، دیگر کسی نمی تواند نظرش را تغییر دهد.

بنابراین وساطت ها برای بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس تاکنون جواب نداده و یحیی گل محمدی حاضر به پذیرفتن او نیست.

طبق شنیده ها آخرین جمله ای که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها به واسطه های بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس گفته این بوده است:

” سیامک نعمتی می تواند بعد از تمرین تیم اصلی به زمین تمرین ما بیاید و خودش اختصاصی کار کند اما حق حضور در تمرین گروهی را ندارد!”

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار