۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵

نقطه قوت استقلال مقابل شاگردان نکونام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقطه قوت استقلال مقابل شاگردان نکونام.تیم استقلال در شرایطی روز جمعه این هفته میزبان فولاد خوزستان است که در پنج دیدار آخر خود توانسته سه بار مقابل فولاد خوزستان به برتری دست پیدا کند. نقطه قوت است...

نکونام از تهران تا خوزستان / دعوای جنجالی فولاد و استقلال بر سر این سرمربی / فصل آینده نکونام مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقطه قوت استقلال مقابل شاگردان نکونام.تیم استقلال در شرایطی روز جمعه این هفته میزبان فولاد خوزستان است که در پنج دیدار آخر خود توانسته سه بار مقابل فولاد خوزستان به برتری دست پیدا کند.

نقطه قوت استقلال مقابل شاگردان نکونام

*این دو تیم در آخرین مسابقه خود و در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گذشته در خوزستان مقابل هم قرار گرفتند که استقلال توانست با گل های امیرحسین حسین زاده (۵۳) و صالح حردانی (۷۳) مقابل تک گل دقیقه سوم وقت‌های تلف شده علیرضا کوشکی دو بر یک برنده شود.
*بازی رفت این دو تیم در هفته دوازدهم (هشتم دی ماه سال گذشته) نیز با برد یک بر صفر و گل سه امتیازی مهدی مهدی پور به پایان رسید تا فولاد فصل گذشته رفت و برگشت به استقلال باخته باشد.
*سومین بازی اخیر این دو تیم در فینال جام حذفی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ بود که در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم کار به ضربات پنالتی رسید و تیم جواد نکونام موفق شد با حساب چهار بر دو استقلال را شکست بدهد و کام فرهاد مجیدی و شاگردانش از نرسیدن به قهرمانی جام حذفی تلخ شود. دیداری که هفدهم مرداد ماه سال گذشته برگزار شد.
*چهارمین مسابقه دو تیم در تاریخ شانزدهم اسفند ماه سال ۹۹ بود. بازی که استقلال اولین حضور فرهاد مجیدی روی نیمکتش در دور برگشت لیگ برتر بیستم را پس از کناره گیری محمود فکری تجربه می کرد. آبی ها در آن دیدار با تک گل امیرارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی فولاد را شکست دادند.

نقطه قوت استقلال مقابل شاگردان نکونام

نقطه قوت استقلال مقابل شاگردان نکونام

*پنجمین دیدار اخیر این دو تیم هم بازی هفته دوم دور رفت لیگ بیستم بود که فولاد در تهران تیم محمود فکری را با دو گل شکست داد. گرچه وریا غفوری در اوایل بازی با یک ضربه پنالتی استقلال را پیش انداخته بود ولی در ادامه فرشاد احمدزاده و سپس لوسیانو پریرا گلهای تساوی و برتری فولاد را زدند.
*با در نظر گرفتن شکست استقلال در فینال جام حذفی در ضربات پنالتی مشخص می شود آمار از برتری محسوس آبی پوشان تهرانی در پنج دیدار اخیر این دو تیم در جریان مسابقات می دهد. ضمن اینکه استقلال این بار در خانه خودش به میدان می رود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار