۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

نقش یک فوتبالیست در پرونده آزار گروهی به یک زن/ پاسپورت متهم مشهور ضبط شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، دادگستری برزیل اعلام کرد که عقب نشینی کرده و تصمیم گرفته که پاسپورت بازیکن سابق رئال مادرید و میلان را ضبط کند. روبینیو به علت مشارکت در آزار جنسی گروهی به یک زن ۲۳ ساله اهل آلبانی، توسط دادگاه ایتالیا ...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، دادگستری برزیل اعلام کرد که عقب نشینی کرده و تصمیم گرفته که پاسپورت بازیکن سابق رئال مادرید و میلان را ضبط کند. روبینیو به علت مشارکت در آزار جنسی گروهی به یک زن ۲۳ ساله اهل آلبانی، توسط دادگاه ایتالیا به ۹ سال حبس محکوم شده است. این اتفاق ناخوشایند در سال ۲۰۱۳ رخ داده است که ریکاردو فالکو دوست صمیمی روبینیو نیز متهم شناخته شده است.

حالا روبینیو از کشور برزیل ممنوع الخروج شده است و باید در پنج روز آینده پاسپورتش را به دادگاه تحویل بدهد. در حقیقت با توجه به این که جرم روبینیو بسیار سنگین بوده و بازتاب جهانی داشته است، دادگاه تصمیم گرفته که پاسپورت ستاره سابق را ضبط کند تا جلوی جدا شدنش را بگیرد. روبینیو نیز ابراز امادگی کرده تا به شکل داوطلبانه پاسپورت خود را تحویل بدهد.

دادگستری ایتالیا در سالهای اخیر تلاش کرده است تا روبینیو به یکی از زندان‌های آنها منتقل شود اما بر اساس قوانین برزیل امکان استرداد مجرمان به کشور ایتالیا وجود ندارد و بدین ترتیب روبینیو باید دوران حبس خود را در کشور خودش سپری کند.

روبینیو اخیرا از طریق وکیل خود به رسانه‌ها شکایت کرده بود و مدعی شده بود که رسانه‌ها در تلاش هستند تا آبروی او را ببرند. در حقیقت برخی خبرنگاران برزیلی در نزدیکی اپارتمان محل اقامتش چادر زده‌اند تا هر اتفاقی که پیرامون او رخ می‌دهد را پوشش بدهند!

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار